Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Huff og huff. Jeg vegrer meg for å si at jeg 'naver', selv om jeg vitterlig gjør det. Etter år som ansvarsfull sjef, har skader sendt meg på benken. Jeg merker at mine medmennesker trekker mye til og fra, men hva gjør dere? Anonymous poster hash: 50faa...780
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 De fleste har en eller flere ganger mottatt ytelser fra NAV. Ingen skam i det. Anonymous poster hash: c8987...b3e
sug lut Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Å motta ytelser fra NAV er ikke å nave. Naving er snylteri, trygdeytelser som karrierevei, ikke legitime ytelser.
skjotta Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Å ikke kunne jobbe grunnet skade eller sykdom er ikke å nave. å ikke jobbe fordi man ikke gidder... DET er å nave.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Jeg må si at jeg er ute i sykemelding no, står overfor valget omå søke app eller gå tilbke til jobb. Men vegrer meg for å søke app, forde jeg føler det blir sett ned på, så jeg kjenner jeg kommer til å satse på å gå tilbake til jobb i juli, til tross for fortsatt 12-14 migreneannfall pr mnd. Det g vel ikke lenge før jeg ikke greier mer, og blir sykemeldt igjen, men det å gå på arbeidsavklaringspenger, for det første er det 66% av lønn, det blir økonomist krise, og så blir man sett ned på. Jeg vil jobbe. -Men samtidig ønsker jeg å bli frisk... Anonymous poster hash: 1d789...d2c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Jeg må si at jeg er ute i sykemelding no, står overfor valget omå søke app eller gå tilbke til jobb. Men vegrer meg for å søke app, forde jeg føler det blir sett ned på, så jeg kjenner jeg kommer til å satse på å gå tilbake til jobb i juli, til tross for fortsatt 12-14 migreneannfall pr mnd. Det g vel ikke lenge før jeg ikke greier mer, og blir sykemeldt igjen, men det å gå på arbeidsavklaringspenger, for det første er det 66% av lønn, det blir økonomist krise, og så blir man sett ned på. Jeg vil jobbe. -Men samtidig ønsker jeg å bli frisk... Anonymous poster hash: 1d789...d2c Det vil de fleste på aap. Du er ikke alene om å føle det slik Anonymous poster hash: 9b7f8...43e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Jeg må si at jeg er ute i sykemelding no, står overfor valget omå søke app eller gå tilbke til jobb. Men vegrer meg for å søke app, forde jeg føler det blir sett ned på, så jeg kjenner jeg kommer til å satse på å gå tilbake til jobb i juli, til tross for fortsatt 12-14 migreneannfall pr mnd. Det g vel ikke lenge før jeg ikke greier mer, og blir sykemeldt igjen, men det å gå på arbeidsavklaringspenger, for det første er det 66% av lønn, det blir økonomist krise, og så blir man sett ned på. Jeg vil jobbe. -Men samtidig ønsker jeg å bli frisk... Anonymous poster hash: 1d789...d2c Blir du værre av å jobbe? Eller bedre av å gå sykmeldt? Vurdert å bytte jobb hvir det faktisk er elementer ved jobben som utløser anfallene? Hvilken behandling har du fått i det året du har vært sykmeldt? Utredet? Forebyggende behandling? Anfallebehandling? Jeg har selv opptil 16 anfall i måneden, men er tilbake i full jobb takket være bytte av jobb, tilrettelegging og bedre medisinering:) Anonymous poster hash: 6e157...dee
Virginia. Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Huff og huff. Jeg vegrer meg for å si at jeg 'naver', selv om jeg vitterlig gjør det. Etter år som ansvarsfull sjef, har skader sendt meg på benken. Jeg merker at mine medmennesker trekker mye til og fra, men hva gjør dere? Anonymous poster hash: 50faa...780 Å være reelt arbeidsufør eller arbeidssøkende gjør ingen til en NAV'er. Da måtte du ha vært fornøyd med status quo som inaktiv stønadsmottaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå