Gå til innhold

Noen her som geocacher?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fant ut at vi skulle prøve det :)

For et par uker fant vi tre og idag fant jeg og jenta vår på sju to.

jeg  gikk med nesa i mobilen og sjekket nøye da datteren min fant den.

Kanskje det kan være lurt å bruke øynene først.

Det geniale er at vi asfaltcowboyer åsså kan lete. Ikke bare de som er flinke til å komme seg ut i skog og mark :)

Uansett.. anbefales.



Anonymous poster hash: e6eb6...8cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på 12 har gjort det med fritidsklubben noen ganger, de synes det var veldig gøy.



Anonymous poster hash: 21200...ea0
Skrevet

Ja vi gjør det. Kjempespennende , og gir ungene et ekstra gir når vi går tur.

Skrevet

Hva ER dette? Kan noen forklare meg med enkle ord?

Og hvilken aldersgruppe passer det ikke for?

 

Anonymous poster hash: b4d59...b5b

Skrevet

Det er at man finner små plastbokser ved hjelp av geografiske koordinater. Så da må man finne ut hvor man er hen ved hjelp av GPS, fortrinnsvis. Mange noterer navnet sitt i de små boksene, som bevis på at de har vært der. Det kan ligge oppmerksomheter for små barn i boksene.

Men en aldersgrense nedad kan jo være dersom barna ikke klarer å gå langt, eller sykle langt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=DPC-1FAn8_k



Anonymous poster hash: 37b18...fa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...