Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jeg tok det i et halvt år før jeg ga opp. Mellomblødninger HELE tida, helt håpløst! Anonymous poster hash: 4b7ad...b87
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Hi her, kan gå flere måneder i mellom og når den kommer er det bare noe brunt ekkelt som bare kommer på papiret.. skjønner ingenting Går som eit vrak kvar måned og trur eg kanske kan være gravid... Anonymous poster hash: 9cfe6...38b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Jeg brukte cerazette i 2,5mnd og hadde vel mensen i ca 2mnd tilsammen. Ble skikkelig lei og gikk over på ett annet merke, som gikk fint i 2mnd før jeg hadde mensen igjen i 1,5mnd i strekk med 1-2 dagers opphold. Tilslutt kasta jeg de ogsåå vekk….får vi heller prøve og være forsiktige. Anonymous poster hash: b0251...eaf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Har ikke hatt på 4 mnd. Nå har jeg fått den og hatt den i 3 uker.. Er så dritlei. Mørk brunt ekle greier Og blør stort sett bare om kvelden. Syke greier. Vil slutte. Anonymous poster hash: dd340...230
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Blødde hele jævla tiden, så jeg gav opp etter 5-6 måneder og sluttet med dem.. Anonymous poster hash: df5eb...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå