Gå til innhold

Hva er deres påsketradisjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke vokst opp med noen påsketradisjoner, og jeg syns helt ærlig at det er litt kjipt. Familien min har aldri gjort noe spesielt i påska, og når jeg ble gammel nok begynte jeg å reise bort hver eneste påske siden det passer godt i forhold til jobb (man får jo en friuke pga alle røddagene). Etter jeg møtte mannen min og vi startet familie fortsatte vi med å reise bort hvert år.. Ikke fordi vi ikke liker påske, det har bare blitt noe vi gjør hvert år.

I år falt det seg ikke slik at vi reiser akkurat i påska, så jeg tenkte vi kunne finne på noe koselig. Vi kommer jo aldri i verden til å reise bort hver eneste påske mens barna er små, så derfor kunne jeg tenkt meg å ha noe spesielt koselig vi gjør hver påske. Kanskje adoptere noen tradisjoner, og lage vår egen påskefeiring :)

Så hva gjør din familie i påsken? Kjører dere på med påskeharen? Påskeegg? Påskefrokost?

Anonymous poster hash: 2cd79...a45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt og starte egne tradisjoner da :-)

For oss handler påsken om å dra på hyttene til fjells, skiturer med kakao og kvikklunsj i sekken, en utepils eller to rundt bålpannen som afterski, påskequis og kortspill, familiehygge :-)

Anonymous poster hash: 58be8...488

Skrevet

For oss handler det om å gå lange turer med nistemat, litt godis og kakao i ryggsekken :) Gjerne hver eneste dag :) 

Anonymous poster hash: dadd2...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...