Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg er ikke vokst opp med noen påsketradisjoner, og jeg syns helt ærlig at det er litt kjipt. Familien min har aldri gjort noe spesielt i påska, og når jeg ble gammel nok begynte jeg å reise bort hver eneste påske siden det passer godt i forhold til jobb (man får jo en friuke pga alle røddagene). Etter jeg møtte mannen min og vi startet familie fortsatte vi med å reise bort hvert år.. Ikke fordi vi ikke liker påske, det har bare blitt noe vi gjør hvert år. I år falt det seg ikke slik at vi reiser akkurat i påska, så jeg tenkte vi kunne finne på noe koselig. Vi kommer jo aldri i verden til å reise bort hver eneste påske mens barna er små, så derfor kunne jeg tenkt meg å ha noe spesielt koselig vi gjør hver påske. Kanskje adoptere noen tradisjoner, og lage vår egen påskefeiring Så hva gjør din familie i påsken? Kjører dere på med påskeharen? Påskeegg? Påskefrokost? Anonymous poster hash: 2cd79...a45
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Kjekt og starte egne tradisjoner da :-) For oss handler påsken om å dra på hyttene til fjells, skiturer med kakao og kvikklunsj i sekken, en utepils eller to rundt bålpannen som afterski, påskequis og kortspill, familiehygge :-) Anonymous poster hash: 58be8...488
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 For oss handler det om å gå lange turer med nistemat, litt godis og kakao i ryggsekken Gjerne hver eneste dag Anonymous poster hash: dadd2...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå