kornmokjeksergodt Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Denne tingen klør og er litt rar. Jeg er usikker på om det er en føflekk eller en kvise. Den er på ryggen min så jeg får ikke studert den nærmere. Bør jeg gå til legen og sjekke den. Den har vært der i noen uker og jeg har pelt litt på den, men jeg har latt den være ett par uker nå.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Ser ikke ut som en føflekk... kanskje en dyp kvise? Er det/har det vært en kul/hevelse? Disse dype kvisene kan jo bli værende ganske lenge. Anonymous poster hash: 17b1c...bc1
Gjest lemon-aid Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Gå til legen! Føflekker kan også klø. Få den skjekket så er du sikker
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Jeg har fått noen føflekker som har startet slik.. som en kvise, men ikke med gul guffe da.. Anonymous poster hash: e2ba4...842
kornmokjeksergodt Skrevet 7. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2014 Takk for svar. Jeg venter og ser en stund og ringer legen hvis den ikke forsvinner over påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå