Gå til innhold

Føflekk? Se bilde


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tingen klør og er litt rar. Jeg er usikker på om det er en føflekk eller en kvise. Den er på ryggen min så jeg får ikke studert den nærmere. Bør jeg gå til legen og sjekke den. Den har vært der i noen uker og jeg har pelt litt på den, men jeg har latt den være ett par uker nå.

post-855425-70831_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut som en føflekk... kanskje en dyp kvise? Er det/har det vært en kul/hevelse? Disse dype kvisene kan jo bli værende ganske lenge.



Anonymous poster hash: 17b1c...bc1
Gjest lemon-aid
Skrevet

Gå til legen! Føflekker kan også klø. Få den skjekket så er du sikker :)

Skrevet

Jeg har fått noen føflekker som har startet slik.. som en kvise, men ikke med gul guffe da.. 



Anonymous poster hash: e2ba4...842
Skrevet

Takk for svar. Jeg venter og ser en stund og ringer legen hvis den ikke forsvinner over påske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...