Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Er godt over halvveis i graviditeten og forholdet vårt er dårlig. Vi krangler konstant.Jeg har det med å si mange stygge ting i raseri når vi krangler, han blir såret av det.Han kan finne på å komme med småløgner for å prøve å styre unna krangling.Bare et eksempel er at han skylder på trafikken når han kommer senere hjem enn avtalt (jeg har annen avtale og vi har et annet barn han da må ta over) , i stedet for å si at han glemte tiden osv.I går oppdaget jeg at han har meldt seg inn på sukker.no, men med falsk profil. Feil alder og bosted. Han har nemlig gjort dette en gang før også, da fersket jeg han.Denne gangen hadde jeg en skikkelig dårlig følelse og gikk inn på mailen hans, da fant jeg det ut.En annen dag denne uken holdt han på med noe på telefonen mens jeg var naken, jeg spurte hva han gjorde. Han sa han surfet på nettet. Jeg fant nakenbilder av meg på telefonen hans. Har ikke tatt han for dette, ettersom det ikke er pent av meg å snoke.Jeg er ikke tiltrukket av han, og orker ikke å ha sex med han mer...Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, har ikke følelsen av at vi vil få det bra igjen...Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymous poster hash: 0be1d...9cc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 At han lyver, tar nakenbilder av deg i smug og melder seg inn på datingsider er jo i seg selv grunn til å dumpe hele fyren. Han burde i hvert fall settes kraftig på plass om det skal funke i fremtiden. At sexlysten ikke er tilstede når du er gravid er ikke nødvendigvis noen krise, det kan ta seg opp igjen. Men du må jo snakke med han? Anonymous poster hash: ded53...8dd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Ja, jeg kjenner at JEG bare vil reise min vei. Men fordi det er (snart) 2 barn i bildet gjør at jeg tenker meg om. Anonymous poster hash: 0be1d...9cc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Høres ikke ut som det var en god idé å bli gravid med han når dere har et sånt forhold. Du sa det med sukker har skjedd flere ganger før. Dere høres jo like ille t begge to, du snoker og stoler ikke på han og da får du som du fortjener. Om du vil ha noen sjanse å fikse det og ikke bli alenemor, bør du ha en ordentlig samtale med han og du bør bestemme deg for å ikke snoke og for å stole på ham og han må bestemme seg for å satse alt på forholdet deres og ikke gå bak ryggen din. (Dere går begge bak ryggene på hverandre). Og gå til parterapeut. Lykke til Anonymous poster hash: 6b024...a90
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Du må snakke med han. Hva føler han? Vet han hva du føler? Si det som det er. At du føler dere har det drit... hva kan dere gjøre for å prøøøve å gjøre det bedre? (Verdt et forsøk siden dere har barn? ) kan du prøve å krangle mindre med han? Svelge noen små kameler? Fortell han hvor lei du blir når han lyger om grunnen til at han er sen, fortell han det er bedre han snakker sant. Sukker.no... hmmm... jeg tenker at han også har det mindre bra akkurat nå.. og søker oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men at gan såklart aldri hadde møtt dem eller gått noen vei med det (falsk profil). Dere må ta et valg; jobbe med forholdet eller fortsette å synke ned i dette hullet dere er på vei i. Forandring fra begge sider tror jeg er viktig. Kommunikasjon og respekt for hverandre. Hva gjorde at du falt for han? Be han fortelle hva han synes om deg. Prøv å fokusere på de gode tingene. Anonymous poster hash: 28c63...47b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Graviditeten var ikke planlagt, og jeg har virkelig prøvd å holde sammen med han pga barnet vårt. Jeg hadde en uggen følelse, derfor sjekket jeg mailen hans. Og jeg følte han tok bilde av meg naken, derfor sjekket jeg tlf. Hver gang jeg føler noe på meg så stemmer det. Anonymous poster hash: 0be1d...9cc
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Har ikke turt å ta opp det med at jeg sjekket mailen og tlf han enda, men han jobber hardt for å virkelig prøve nå merker jeg.Titter på nye boliger, men vi har jo et helt hus å selge først også, om jeg velger å gå. Anonymous poster hash: 0be1d...9cc
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Jeg ville hvertfall ikke tatt en slik avgjørelse som gravid! Skjønner forresten godt at han lyver, om han sier masse stygt til han når han forteller sannheten. Nei, vet du hva, hvite løgner er ihvertfall ikke skilsmissegrunn! Anonymous poster hash: 5aa03...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå