Gå til innhold

Er dette skyggestrek?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker noen å ta en titt i galleriet? Synes å se en strek på doc morris sin. Billigtester og CB negativ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns jeg så strek på alle utenom CB..

Skrevet

Beklager, men jeg ser ingen streker...

Skrevet

Skyggestrek eller mulig pos? Hvordan tolke dette da?

Skrevet

Du får sikkert bedre respons om du laster opp bildene her ;)



Anonymous poster hash: c1dd2...ec2
Skrevet (endret)

Du får sikkert bedre respons om du laster opp bildene her ;)

 

Anonymous poster hash: c1dd2...ec2

Får ikke til det. Mulig noe jeg gjør feil. Kommer bare opp link, og når man trykker på den får man beskjed at man ikke har tilgang/ tillatelse. Hva gjør jeg feil?mtar gjerne imot tips aldri fått det til. Men gjør et nytt forsøk :P Endret av mispire
Skrevet

Er folk så late at de ikke gidder å trykke seg inn i galleriet hennes eller?

 

Anonymous poster hash: 50fcf...572

Skrevet

Er folk så late at de ikke gidder å trykke seg inn i galleriet hennes eller? Anonymous poster hash: 50fcf...572

Fikk det plutselig til :) så se i innlegget lenger opp

Skrevet

Hvordan finner man bildet?

Fikk plutselig til å legge inn bilder, om du orker å ta en titt :) så setter jeg pris på det :)

Skrevet

Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/

Gjest meg&mini
Skrevet

 

Hvordan finner man bildet?

Fikk plutselig til å legge inn bilder, om du orker å ta en titt :) så setter jeg pris på det :)

Jeg ser antydning til strek i hvertfall, men veldig svak!

Krysser fingrene for deg☺️

Du må gjerne oppdatere oss her!

Masse lykke til😊

Skrevet

Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/

Ligger i et innlegg lenger opp. Og i galleriet mitt :)

Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/

Skrevet

 

Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/

Ligger i et innlegg lenger opp. Og i galleriet mitt :)

Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/

Får ikke gjort bildene større så ser ikke og galleri har jeg aldri hørt om :-/
Skrevet

Bildene blir store av seg selv når du klikker på dem. Galleriet finner du inne på profilen til HI.

 

Anonymous poster hash: f1774...599

Skrevet

Bildene blir store av seg selv når du klikker på dem. Galleriet finner du inne på profilen til HI.

 

Anonymous poster hash: f1774...599

Men det er det som er problemet, de blir ikke store når jeg klikker på de;-) Kommer bare opp forbidden...
Skrevet

 

Bildene blir store av seg selv når du klikker på dem. Galleriet finner du inne på profilen til HI.Anonymous poster hash: f1774...599

Men det er det som er problemet, de blir ikke store når jeg klikker på de;-) Kommer bare opp forbidden...
Hm, rart.. Gå inn i galleriet da. Kanskje det hjelper?

 

Anonymous poster hash: f1774...599

Skrevet

ser i allefall en skyggestrek på billigtestene ! :) Når er IKM?

Skrevet

ser i allefall en skyggestrek på billigtestene ! :) Når er IKM?

Ikm er tirsdag som kommer nå

Skrevet

Gidder noen si hvor jeg finner galleri? Kan ikke se noe på profilen hennes. Er på tlf

 

Anonymous poster hash: 7d38f...f85

Skrevet

negative... 



Anonymous poster hash: d12f6...2e9
Skrevet

jeg fikk sånne her tester, så vidt vidt jeg så noe.. samboern mon nektet for at det var noen..og så ventet jeg et par dagaer og fikk 1-2 uker på cb digital… spontanaborterte noen dager etterpå.. så sånne svake tester rett før ikm har ikke vært positivt for meg.. jeg fikk mye sterkere tester 4 dager før ikm de to gangene det har gått bra..



Anonymous poster hash: d4e01...a55
Skrevet

Tok en test i dag og. Supersvak. Sammenlignet 5 tester. De to siste ser jeg en (?) skyggestrek. Skjønner ingenting. Ikm i morgen. Kan vel uansett ikke være så positivt som noen sier med så lav hcg så nære ikm....?

Skrevet

Tok en test i dag og. Supersvak. Sammenlignet 5 tester. De to siste ser jeg en (?) skyggestrek. Skjønner ingenting. Ikm i morgen. Kan vel uansett ikke være så positivt som noen sier med så lav hcg så nære ikm....?

jeg fikk ikke noen tydelig strek før noen dager etter ikm. Prøv en cb digital med uke indikator da vel :) alltid moro å få beskjed i klartekst! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...