mispire Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Orker noen å ta en titt i galleriet? Synes å se en strek på doc morris sin. Billigtester og CB negativ....
Nettie+jentungen Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Syns jeg så strek på alle utenom CB..
mispire Skrevet 6. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2014 Skyggestrek eller mulig pos? Hvordan tolke dette da?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Du får sikkert bedre respons om du laster opp bildene her Anonymous poster hash: c1dd2...ec2
mispire Skrevet 6. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2014 (endret) Du får sikkert bedre respons om du laster opp bildene her Anonymous poster hash: c1dd2...ec2 Får ikke til det. Mulig noe jeg gjør feil. Kommer bare opp link, og når man trykker på den får man beskjed at man ikke har tilgang/ tillatelse. Hva gjør jeg feil?mtar gjerne imot tips aldri fått det til. Men gjør et nytt forsøk Endret 6. april 2014 av mispire
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Er folk så late at de ikke gidder å trykke seg inn i galleriet hennes eller? Anonymous poster hash: 50fcf...572
mispire Skrevet 6. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2014 Er folk så late at de ikke gidder å trykke seg inn i galleriet hennes eller? Anonymous poster hash: 50fcf...572 Fikk det plutselig til så se i innlegget lenger opp
mispire Skrevet 6. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2014 Hvordan finner man bildet? Fikk plutselig til å legge inn bilder, om du orker å ta en titt så setter jeg pris på det
Sint naken biltyv Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/
Gjest meg&mini Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Hvordan finner man bildet?Fikk plutselig til å legge inn bilder, om du orker å ta en titt så setter jeg pris på det Jeg ser antydning til strek i hvertfall, men veldig svak! Krysser fingrene for deg☺️ Du må gjerne oppdatere oss her! Masse lykke til😊
mispire Skrevet 6. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2014 Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/ Ligger i et innlegg lenger opp. Og i galleriet mitt Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/
Sint naken biltyv Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/Ligger i et innlegg lenger opp. Og i galleriet mitt Får ikke sett på bildene og finner ikke noe galleri :-/ Får ikke gjort bildene større så ser ikke og galleri har jeg aldri hørt om :-/
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Bildene blir store av seg selv når du klikker på dem. Galleriet finner du inne på profilen til HI. Anonymous poster hash: f1774...599
Sint naken biltyv Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Bildene blir store av seg selv når du klikker på dem. Galleriet finner du inne på profilen til HI. Anonymous poster hash: f1774...599 Men det er det som er problemet, de blir ikke store når jeg klikker på de;-) Kommer bare opp forbidden...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Bildene blir store av seg selv når du klikker på dem. Galleriet finner du inne på profilen til HI.Anonymous poster hash: f1774...599 Men det er det som er problemet, de blir ikke store når jeg klikker på de;-) Kommer bare opp forbidden...Hm, rart.. Gå inn i galleriet da. Kanskje det hjelper? Anonymous poster hash: f1774...599
Salvador Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 ser i allefall en skyggestrek på billigtestene ! Når er IKM?
mispire Skrevet 6. april 2014 Forfatter #20 Skrevet 6. april 2014 ser i allefall en skyggestrek på billigtestene ! Når er IKM? Ikm er tirsdag som kommer nå
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 Gidder noen si hvor jeg finner galleri? Kan ikke se noe på profilen hennes. Er på tlf Anonymous poster hash: 7d38f...f85
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 negative... Anonymous poster hash: d12f6...2e9
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 jeg fikk sånne her tester, så vidt vidt jeg så noe.. samboern mon nektet for at det var noen..og så ventet jeg et par dagaer og fikk 1-2 uker på cb digital… spontanaborterte noen dager etterpå.. så sånne svake tester rett før ikm har ikke vært positivt for meg.. jeg fikk mye sterkere tester 4 dager før ikm de to gangene det har gått bra.. Anonymous poster hash: d4e01...a55
mispire Skrevet 7. april 2014 Forfatter #24 Skrevet 7. april 2014 Tok en test i dag og. Supersvak. Sammenlignet 5 tester. De to siste ser jeg en (?) skyggestrek. Skjønner ingenting. Ikm i morgen. Kan vel uansett ikke være så positivt som noen sier med så lav hcg så nære ikm....?
Salvador Skrevet 7. april 2014 #25 Skrevet 7. april 2014 Tok en test i dag og. Supersvak. Sammenlignet 5 tester. De to siste ser jeg en (?) skyggestrek. Skjønner ingenting. Ikm i morgen. Kan vel uansett ikke være så positivt som noen sier med så lav hcg så nære ikm....? jeg fikk ikke noen tydelig strek før noen dager etter ikm. Prøv en cb digital med uke indikator da vel alltid moro å få beskjed i klartekst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå