Gå til innhold

olav august?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min skal hete det. Vil høre deres meninger:)

 

Anonymous poster hash: 24f7e...54c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg var fint! Elsker august som mellomnavn.

 

Anonymous poster hash: 9a701...1bb

Skrevet

Fint.

 

Jeg liker begge navnene, men synes kanskje ikke de matcher så godt. Antagelig fordi de er fra ulike navnetradisjoner. Men det blir vel antagelig Olav til hverdags uansett? Det er kjempefint.



Anonymous poster hash: 23efd...eef
Skrevet

Liker ikke. Syns ikke de passer sammen.

Skrevet

Jeg liker det ikke. Og synes det et rart med barn som heter august hvis der ikke er født i august.

 

Anonymous poster hash: 2a24f...40e

Skrevet

For traust

 

Anonymous poster hash: d91f7...a4d

Skrevet

Jeg liker det ikke. Og synes det et rart med barn som heter august hvis der ikke er født i august.

 

Anonymous poster hash: 2a24f...40e

Ikke enig. August er et flott guttenavn, trenger ikke ha noe med måneden august å gjøre i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: 9a701...1bb

Skrevet

Nydelige navn. Både hver for seg og sammen.

 

Anonymous poster hash: 4f240...e18

Skrevet

Føler August er det nye André navnet. Kjenner 3stk under 2år som heter det nå. Og vi vurderte det selv også.

 

Anonymous poster hash: 9e2e6...99f

Skrevet

Enten Olav eller August. Ikke sammen. 



Anonymous poster hash: f4c9d...832
Skrevet

Føler August er det nye André navnet. Kjenner 3stk under 2år som heter det nå. Og vi vurderte det selv også.

 

Anonymous poster hash: 9e2e6...99f

August som mellomnavn altså. Mange født på 80tallet har André som mellomnavn.

 

Anonymous poster hash: 9e2e6...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...