Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Gutten min skal hete det. Vil høre deres meninger:) Anonymous poster hash: 24f7e...54c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Det syns jeg var fint! Elsker august som mellomnavn. Anonymous poster hash: 9a701...1bb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Fint. Jeg liker begge navnene, men synes kanskje ikke de matcher så godt. Antagelig fordi de er fra ulike navnetradisjoner. Men det blir vel antagelig Olav til hverdags uansett? Det er kjempefint. Anonymous poster hash: 23efd...eef
Flettfrid og lilleprins Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Liker ikke. Syns ikke de passer sammen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Jeg liker det ikke. Og synes det et rart med barn som heter august hvis der ikke er født i august. Anonymous poster hash: 2a24f...40e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 For traust Anonymous poster hash: d91f7...a4d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Jeg liker det ikke. Og synes det et rart med barn som heter august hvis der ikke er født i august. Anonymous poster hash: 2a24f...40e Ikke enig. August er et flott guttenavn, trenger ikke ha noe med måneden august å gjøre i det hele tatt. Anonymous poster hash: 9a701...1bb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Nydelige navn. Både hver for seg og sammen. Anonymous poster hash: 4f240...e18
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Føler August er det nye André navnet. Kjenner 3stk under 2år som heter det nå. Og vi vurderte det selv også. Anonymous poster hash: 9e2e6...99f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Enten Olav eller August. Ikke sammen. Anonymous poster hash: f4c9d...832
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Føler August er det nye André navnet. Kjenner 3stk under 2år som heter det nå. Og vi vurderte det selv også. Anonymous poster hash: 9e2e6...99f August som mellomnavn altså. Mange født på 80tallet har André som mellomnavn. Anonymous poster hash: 9e2e6...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå