Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Våkner stort sett mellom 6.30 og 7 Anonymous poster hash: bc96b...2f0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Min 4-åring sovner sjeldent før klokken 20, ofte ikke før rundt klokken 21. Jeg synes det er for sent, men hun har søvnvansker og sliter med å falle til ro. Hun legger seg 19.30. Når hun våkner er avhengig av om (og hvor mye) hun våkner om natten. Dersom hun en sjelden gang sover rundt våkner hun i 6-tiden, men vanligvis er hun en del våken om natten og sover da til ca 7.30. Anonymous poster hash: 30b30...a29
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Min 4-åring sovner sjeldent før klokken 20, ofte ikke før rundt klokken 21. Jeg synes det er for sent, men hun har søvnvansker og sliter med å falle til ro. Hun legger seg 19.30. Når hun våkner er avhengig av om (og hvor mye) hun våkner om natten. Dersom hun en sjelden gang sover rundt våkner hun i 6-tiden, men vanligvis er hun en del våken om natten og sover da til ca 7.30. Anonymous poster hash: 30b30...a29 Høres akkurat ut som vår 4 åring. Gjør dere noe spesielt for å hjelpe henne til å falle til ro? Anonymous poster hash: 8813a...bf9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Gutten min blir snart 4, og det er alt for sent for han å legge seg kl 20. De dagene han skal i bhg må han opp kl 6. Gutten er i seng kl 19, leser og/eller synger litt og han sovner før 19.30. Har ikke trua på at dette endrer seg med det første heller, da han har hatt 11-12 t natt siden han var ca 5 mnd gammel:) Barn er forskjellige. Hvis barnet ditt virker opplagt om dagen , sovnet lett om kvelden og er lett å vekke, vil jeg si at han får nok søvn:) Anonymous poster hash: 898fa...755
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå