Mamma-til-Emma Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hvordan fikser vi det? Jeg er lærling og må ut i videre lærlingtid og mannen vil ta mammapermen min. Noen som har gjort noe lignende pga studier eller lignende som kan gi meg noen guidelinjer?
Giss Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Tiden rett før og etter fødslen kan han ikke ta. Den er reservert deg. Resten kan dere gi pappaen. Det er bare å skrive det på Nav-skjemaet.
Kakespade Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Du kan få permisjon som lærling også. Eller ønsker du ikke det?
Mamma-til-Emma Skrevet 16. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2014 Vi har dessverre ikke mulighet til at jeg tar permisjonen, trenger pengene. Trist at det skal bli slik egentlig, men pappan gleder seg veldig til å gå hjemme med mini. Neste fødsel er det min tur igjen.
S_Dreams Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Mødrekvoten kan han nok ikke ta, men fellesperioden og fedrekvoten kan han ta. Du må ta 6 uker rett etter fødsel, og da har du 8 uker igjen å bruke. Usikker på om han kan søke for å overta disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå