Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Byen er Bergen,PROBLEMET er brann! Anonymous poster hash: 0be9c...6f6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Byen er Bergen,PROBLEMET er brann! Anonymous poster hash: 0be9c...6f6 Er man supporter, så er man supporter i medgang og motgang :-) Anonymous poster hash: 984a6...ead
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Byen er Bergen,PROBLEMET er brann! Anonymous poster hash: 0be9c...6f6 Er man supporter, så er man supporter i medgang og motgang :-) Anonymous poster hash: 984a6...ead Hvem sa at jeg noen gang har vært brannsupporter? Trenger ikke være det selv om jeg bor i byen. Anonymous poster hash: 0be9c...6f6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Byen er Bergen,PROBLEMET er brann! Anonymous poster hash: 0be9c...6f6 Er man supporter, så er man supporter i medgang og motgang :-) Anonymous poster hash: 984a6...ead Hvem sa at jeg noen gang har vært brannsupporter?Trenger ikke være det selv om jeg bor i byen. Anonymous poster hash: 0be9c...6f6 Snakket ikke om deg, men om meg! Anonymous poster hash: 984a6...ead
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Liker ikke det jeg ser i forsvar 😞 Men de har enda en sjans til å klare det , så krysser fingrene👍 ❤️Brann❤️
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Byen er Bergen,PROBLEMET er brann!Anonymous poster hash: 0be9c...6f6 Er man supporter, så er man supporter i medgang og motgang :-)Anonymous poster hash: 984a6...ead Hvem sa at jeg noen gang har vært brannsupporter?Trenger ikke være det selv om jeg bor i byen.Anonymous poster hash: 0be9c...6f6 Snakket ikke om deg, men om meg!Anonymous poster hash: 984a6...ead De har jo sjanser på sjanser her, men ballen går jo iiiiikke iiiiinn, hoen pitle altså!!! Anonymous poster hash: 984a6...ead
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Gikk dessverre ikke denne gangen heller :-( jaja, med godt mot til meste kamp,hihi :-) Anonymous poster hash: 984a6...ead
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Hva ble restultatet? Anonymous poster hash: 0be9c...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå