Jettanicole Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hei vært sammen med min samboer i fem år, vi er forlovet og har to små barn sammen. Synes at forholdet vårt ikke er like bra lenger pluss at det er vanskelig å kommunisere med han. I tillegg hadde vi store planer om å dra på familieferie med min familie til sommeren og jeg gleda meg så utrolig mye for vi har ikke fått dratt på ferie sammen med de enda etter vi fikk barna. Men så har vi sliti litt økonomisk men så har det blitt bedre igjen. Nå har han sagt og bestemt alene at vi ikke skal dra på noe ferie allikevel og sagt at jeg får velge ferie eller at vi skal prøve å kjøpe oss hus i år. Også har han sagt at hvis jeg drar uansett går han ifra meg. Jeg vil ikke bli noe uvenn med min egen familie. Men det er vell uansett mulig å dra på en ferie. Så jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg elsker han men blir gal av at han skal være sur, negativ og bare ta en avgjørelse sånn. Hva hadde dere gjort?
nr2erpåveg Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jeg tenker det kunne vært interresant å vite om avlysningen av ferien egentlig skyldtes økonomi, eller at han ikke har lyst. Hypotetisk sett - hvis foreldrene dine hadde tilbydt seg å spandere turen på dere, ville han da vært positiv til å reise? Dersom det skyldes økonomi at han ikke vil reise, så er jo det en ærlig sak. Jeg er jo enig i at hus kanskje er en bedre investering enn familieferie. Det vil det alltids bli mulighet igjen for senere. Lykke til
Jettanicole Skrevet 6. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2014 Akkurat denne ferien er litt spesiell pga mine besteforeldre skal være med og som mest sannsynlig blir den siste store ferien dems. Det kommer ikke til å skje igjen. Også regnet jo dem med at vi blir med som vi har planlagt også.
Lupina23 Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg føler med deg det høres ikke noe hyggelig ut. Men som det blir skrivet så er nok kanskje hus bedre invistering enn ferie. Jeg synes du skal høre med han om om det egentlig er det at han ikke vil dra på ferie med familien. Kanskje han er litt redd for dine foreldre eller besteforeldre? Jeg var sammen med han som er faren til sønnen min, og han var veldig sånn at han virket veldig sikker, men så var han egentlig ganske usikker og sjenert. Håper det går bra. Jeg ønsker dere masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå