Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Fråtset i masse dritt. I hovedsak sjokolade, men også 2 grillpølser. Man rekker å gjøre mye skade på 3 dager, ikkesant? Æsj, jeg som har vært så flink! Anonymous poster hash: f0d51...320
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 3 dager med utskeielser var vel kanskje litt mye når man er på slankern, men alle som er på slankern kommer til et sånt punkt en gang ibland! Du får heller prøve og glemme det, og begynne med nytt mot med det samme:-) Anonymous poster hash: 02bc2...b85
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Huff, krise Anonymous poster hash: f0d51...320
Lykke~liten Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Rist det av deg og fortsett der du slapp. Slikt skjer, ikke gi opp:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Stresset har lagt seg nå, og motivasjonen for en ny god periode er på topp! Takk for motivasjonen fra dere ❤️ Anonymous poster hash: f0d51...320
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 To grillpølser er vel ikke akkurat verdens verste utskeielse... Sjokoladen kommer jo egentlig ann på mengden du har inntatt... Uansett er det ikke verre enn å brette opp arma og fortsette der du slapp Spis sunn kveldsmat og drikk litt vann så føler du deg nok mye bedre allerede Anonymous poster hash: 46344...83f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Takk for motivasjonen Sliter med å stoppe inntaket av sukker når jeg først starter. Må nok bare kutte det helt for å ikke gå i samme fella. Savner forbrenningen jeg hadde da jeg var 20! Anonymous poster hash: f0d51...320
Tessa3 Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 (endret) Hahaha! FRÅTSE i 2(!) grillpølser faktisk! 😄😄 Hvordan gjør man egentlig det?? Essa, det går sikkert bra:) Har spist altfor mye selv denne helgen, mye sjokolade og mer enn 2 grillpølser😉 Endret 6. april 2014 av Tessa3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Hehe, ja-jaaaa Tok det med i teksten siden det er den maten jeg har skeiet ut på. Er som regel flink på mat-delen. Men så har jeg spist 2,5 hele kvikklunsj, en pakke med mentos, to Anton berg marsipan-egg, og endel sånne små sjokolade-firkanter i tillegg.. Og med endel mener jeg kanskje 15-20stk på 3 dager. OG en Anton berg "plomme i madeira" sjokolade på sikkert 200kcal bare der.. Veide meg istad, og det så ikke heeelt galt ut. Men kjenner jeg har est ut litt Anonymous poster hash: f0d51...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå