Gå til innhold

Gravid i doggy ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha forsøkt å bli gravid i nærmere ett år, bestemte jeg meg for å prøve noe nytt. Jeg har bakovervendt livmor og ba derfor min kjære om å komme i meg bakfra og vips så ble vi jammen gravid. Kanskje ett lite tips til dere som prøver :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du litt dum?

 

Hjelpes.



Anonymous poster hash: 3b1b7...47c
Skrevet

Stilling er urelevant. 



Anonymous poster hash: f316a...0a8
Skrevet

Nei, tror slettes ikke hi er dum. Har samme erfaringer selv ;)

 

Anonymous poster hash: 922c7...8ad

Skrevet

Nei, tror slettes ikke hi er dum. Har samme erfaringer selv ;)

 

Anonymous poster hash: 922c7...8ad

 

 

Det kalles tilfeldighet! 

 

Anonymous poster hash: f316a...0a8

Skrevet

Det er faktisk dumhet å ikke vite at slike ting er helt tilfeldig. 

 

Jeg ble gravid i misjonærstilingen, anbefaler ikke folk å prøve det av den grunn. 



Anonymous poster hash: 3b1b7...47c
Skrevet

Supert at det funket for deg hi. Og for dere andre sure kjærringer her inne foreslår jeg at dere gir mannen deres ett nummer så han ikke finner ei blid dame istedet. Karma, you know😉

 

Anonymous poster hash: d25a8...d66

Skrevet

Gynekologen min anbefale faktisk det samme til meg. Doggystyle for oss med bakovervendt livmor! Funket det! Kanskje tilfeldig, kanskje ikke :) 



Anonymous poster hash: 1d43d...d7a
Skrevet

Litt av en måte å oppføre seg på damer! Dere har tydeligvis utdannelse på dette feltet og kan kalle dere ekspert! Hva om dette faktisk kan hjelpe noen andre.. gad noen folk altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...