Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hvilken match hadde dere sånn cirka? Blir aldri helt klok på hvor alvorlig jeg skal ta de matchtallene. Anonymous poster hash: efc9a...0c1
Sint naken biltyv Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Vi hadde dårlig match men har snart to barn og hus og alt;-)
Marsipanmor Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Vi var begge på sukker, men vi kom aldri opp på hverandres lister for vi hadde så dårlig match.. møtte han et annet sted. Er gift + barn og alt i dag..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Vi hadde dårlig match men har snart to barn og hus og alt;-) Så bra at det går an Min erfaring er at jeg har aller best match med, type 93 og bedre, ikke nødvendigvis er så god match i det virkelige liv, i hvert fall ikke de jeg har møtt. Kanskje man blir for lik da. Men så føler jeg at det ikke blir helt grei match med de som har for lav match heller. Den som finner formelen for hvem som passer sammen kommer til å bli rik Anonymous poster hash: efc9a...0c1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Veldig god match, bortsett fra humor. Nå, 7 år senere er jeg separert fra psykoen som holdt på å knekke meg totalt. Aldri mer nettdating (eller dating generelt.. skeptisk for resten av livet:(( Anonymous poster hash: 35d04...fc5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Veldig god match, bortsett fra humor. Nå, 7 år senere er jeg separert fra psykoen som holdt på å knekke meg totalt. Aldri mer nettdating (eller dating generelt.. skeptisk for resten av livet:(( Anonymous poster hash: 35d04...fc5 Hørtes ikke bra ut. Godt du kommer deg unna. Jeg har begynt å legge en del vekt på hva de krysser av på humor, faktisk. Ser at en del som krysser av for enkelte humorvalg også har noen litt mer spesielle karaktertrekk som jeg har funnet jeg ikke er kompatibel med, noen har jeg gitt en sjanse, men har fort blir veldig skeptisk. Så humorbiten er noe av det jeg ser fort på. Anonymous poster hash: efc9a...0c1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Av dere som har svart så kan det jo tyde på at matchingsystemet kanskje ikke er så godt likevel... Anonymous poster hash: efc9a...0c1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 93 % tror jeg. Han er MANNEN i mitt liv og min aller beste venn!! Anonymous poster hash: 165fb...630
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Hadde 78% vi, og er forlova nå. Er mer enn nok for meg Men traff han egentlig på Norgesdate, men så han også på Sukker! Anonymous poster hash: 8bdb9...5bb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Husker ikke akkurat tallet, men det var høyt. Vi ER en god match på ordentlig også. Sammen i seks år, tre barn og et deilig liv sammen:) Anonymous poster hash: 497aa...ebe
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Hm.... da er det omtrent 50/50 om matchtallene har stemt eller ikke. Flere? I hvert fall godt å se at det ER mulig å finne noen på den måten! Anonymous poster hash: efc9a...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå