Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Stopp utbetalingene til alle innvandrere og utlendinger uten statsborgerskap, da blir det nok ikke like stas å komme til Norge. Ja jeg er dritt lei av utlendinger her i landet som ikke gjør en dritt! Bruk heller pengene på syke, eldre, rusmisbrukere og fattige barnefamilier. Anonymous poster hash: 7effc...967
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Kutt alle offentlige velferdsgoder til rasister. Anonymous poster hash: ab84f...03d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Stemmer visst, det innlegget om talentløs trolling her i dag. Anonymous poster hash: 98143...97e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Neppe trolling, vi er mange som mener det samme som HI. Anonymous poster hash: fa5a1...16c
DaenerysStorm Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Helt enig... Skjønner ikke hvorfor i all verden vi skal gi trygdeytelser til folk som bare er innom omtrent! Når de kanskje må legge om systemet for barnetrygda fordi unger som aldri har vært i Norge får er det noe feil!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Kutt alle offentlige velferdsgoder til rasister. Anonymous poster hash: ab84f...03d Hvorfor i all verden skal det komme utlendinger hit og bare få penger? De pengene kunne brukes til nye annet fornuftig. Dere vet at utlendinger ler av naive nordmenn? Anonymous poster hash: 7effc...967
n74 Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Stopp utbetalingene til alle innvandrere og utlendinger uten statsborgerskap, da blir det nok ikke like stas å komme til Norge. Ja jeg er dritt lei av utlendinger her i landet som ikke gjør en dritt! Bruk heller pengene på syke, eldre, rusmisbrukere og fattige barnefamilier. Anonymous poster hash: 7effc...967 Du vet at mange av disse utlendingene uten statsborgerskap jobber som hjelpepleiere og dermed tar vare på våre gamle, syke etc? I Oslo hadde vi feks ikke fått helsetjenesten til å gå rundt uten innvandrere fordi ingen nordmenn ønsker seg disse jobbene.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Helt enig! Anonymous poster hash: f08d5...ff7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Stans i alt av velferdsgoder til rasister! Anonymous poster hash: e83e3...58e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 HI tenker nok ikke på de utlendingene som jobber, og gjør en innsats. Det er vel heller de som oppholder seg ulovlig i landet, og de som ikke er intr i å yte noe tilbake. Må si meg helt enig med HI. Det er klart at de utlendingen, som har lovlig opphold i Norge,og som jobber og står på, skal ha de samme godene som vi nordmenn har. De uten lovlig opphold, kriminelle og de som ikke gidder å jobbe bør ikke få en krone av staten Anonymous poster hash: 68d03...00a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Stans i alt av velferdsgoder til rasister! Anonymous poster hash: e83e3...58e Dette er en kompleks sak så den skal jeg ikke gå inn på, men jeg lurer fælt på hvordan HI(?) kan bli stemplet som rasist pga den ytringen der?? Jeg er faktisk enig, hvorfor i alle dager skal Norge betale ut til "hele verden"? Det er en grunn til at de nå vil se på barnetrygden, altfor mye penger går ut av landet til utlendinger som ikke har noe tilknytning til Norge. At det kommer folk hit av diverse grunner er greit nok, så lenge de bidrar også. Anonymous poster hash: 021ac...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå