Gå til innhold

Hvordan er deres 7 år gamle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jenta mi er veldig barnslig eller ikke...

Hun leker mye rollelek og "late-som-lek". Kan for eks. binde en tråd på et sånt ballongdyr å leke at det er hunden hennes, kan komme til meg å si at bamsen hennes har bursdag og ordner bursdag for han, i dag fant hun en gammel babyleke, en hund med hjul som du kan dra etter deg, den har hun nå lekt med lenge åvøater som om det er hunden hennes.

Dette er bare eksempler, og jeg tror overhodet ikke det er noe galt med henne (om noen skulle tro jeg mener det), men lurer på om hun er barnslig til å være 7 år? Eller er eet slik 7-åringer flest er?

Hun er ellers veldig skolemoden og en av de flinkeste i klassa.

Anonymous poster hash: 6e176...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som vår da hun var 7 år. Hun kan fortsatt leke slik. Hun er 8,5 år.

Anonymous poster hash: c9be7...78b
Skrevet

Takk. Dytter litt.

Skrevet

Dette skal du bare være glad for :) Hun har fantasi, noe som er kjempebra, for det er ikke alle barn som har den evnen til å kunne leke alene, eller i det heletatt bruke fantasien sin :) Jeg vil påstå dette er et sunnhetstrekk jeg :) Alt for mange som er avghengig av voksne som må hjelpe de igang, eller at de rett og slett ikke kan å leke på egen hånd.

Har jobbet i barnehage i flere år, og går nå barnehagelærerutdanning, og vil påstå som sagt at det er et sunnhetstrekk :) Jenta mi på 7 år har ikke hatt den evnen til å bruke fantasien slik, men derimot har hun en stebror på 8,5 som er slik som du beskriver jenta di. De leker kjempegodt sammen, og jeg synes det er så spennende å se hva de bruker fantasien til og hvilken lek de begynner med "neste gang" :)

Anonymous poster hash: 0dc4f...b88
Skrevet

Takk. Syns liksom så mange av de andre jentene er så modne. Kanskje litt for modne...

Skrevet

Min jente er snart 8 hun leker masse,

Med bamser, sylvaniafamiliene , barbie, tegner,lager ting og perler.

Hun elsker å være popstjerne og synge og danse til musikk.

Hun er også god på rollespill og finne på ting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...