Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 ..kan jeg koke og gi kjøttdeig til min 10 mnd gamle baby? Vet ikke om den er tilsatt salt enda (har ikke sett på pakka). Anonymous poster hash: 775f1...f7b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Kjøttdeig kommer med og uten salt, hvis du har den uten salt kan du gi til baby. Ikke den med salt ( de fleste er med salt). Anonymous poster hash: ccc9b...b3b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Her har vi med helsesøsters velsignelse gitt kjøttdeig med salt. Sparer heller inn på saltet i tilbehøret. Anonymous poster hash: c44e2...8c1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Vi har også gitt kjøttdeig med salt og kuttet på alt annet. Anonymous poster hash: 296e3...306
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Ikke kjøttdeig til 10 mnd barn. Sjekk hva som er i den kjøttdeigen, egentlig burde ingen spise den... Anonymous poster hash: 5fd9f...03b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Ikke kjøttdeig til 10 mnd barn. Sjekk hva som er i den kjøttdeigen, egentlig burde ingen spise den... Anonymous poster hash: 5fd9f...03b Med mindre du har en seriøs kilde du kan linke til er det meningsløst å spre slikt tull. Det står ingenting om at babyer ikke kan få kjøttdeig i statens ernæringsråd rettet mot denne aldersgruppen. Man kan diskutere innholdet i både kjøttdeig og andre farseprodukter, men at det er farlig for babyer (og andre) å spise er bare tull. Anonymous poster hash: c44e2...8c1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Sier ikke at det er farlig, det er bare ikke bra mat. Malte farseprodukter er uren mat, og man ser en sammenheng mellom mage- tarm problematikk. Dette vet du sikkert, men ønsker kanskje ikke å ta det innover deg? Babyer bør få rent kjøtt og fisk, grønnsaker og frukt. Jeg er ikke på noen måte ekstrem, men kjøttdeig er ikke bra mat. Karbonadedeig går til nød, en sjelden gang.... Anonymous poster hash: 5fd9f...03b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Jadda, bare kom med propagandaen, den preller av, gitt Men da venter jeg til jeg har kjøttdeig UTEN salt Anonymous poster hash: 775f1...f7b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Der som styrer unna kjøttdeig med salt, hvilke pålegg tilbyr dere barna? Anonymous poster hash: 96a7d...d7b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Det er ikke krise å gi barnet salt, men ikke hell innpå på alt av mat hele tiden! Alt med måte! Anonymous poster hash: ebe6a...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå