Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg og samboeren er på 6året sammen. De fem siste har bestått av dårlig/lite sexliv. Jeg er den som vil, mens han tenker ikke på det. Jeg har prøvd å prate med han om dette uttallige ganger. Har ikke telling på det engang. Jeg har grått, skreket, vært taus, vært god, vært forståelsesfull, vært sint, raset mot han, skrevet brev om følelsene mine, søkt på nett, bestilt mange forskjellige tabletter og naturmedisin som skal hjelpe på lysten hans, sendt han til lege for å ta blodprøver. Ja, jeg har gjort MASSE! Mens det virker som om han ikke bryr seg. Han sier det er fordi han har lite energi, og lover at det skal bli bedre når han begynner å trene. Men alikevell må jeg mase på han hver uke, for at han skal dra på trening. Noen ganger får jeg "mast nok"- så drar han kanskje en av sju dager. Jeg blir gal Jeg føler ikke at han tenner på meg, synes jeg er attraktiv eller bryr seg om mine behov overhode. Vi har nå hatt sex to ganger på to mnd. Og hver gang er det fordi jeg har "sagt" noe om det på forrhånd. Sikkert mye, mye mere jeg kan skrive også- men kommer ikke på det akkurat nå. Begynner å se mørkt på hele forholdet egentlig. For det har gått sååå lang tid uten bedring. Her snakker jeg en evig kamp fra min side i fem(!!) år. Vi har ikke barn sammen enda, da jeg ikke vil sette barn til verden når sexlivet er sånn. Ellers så elsker jeg han- og han er verdens snilleste. Hjelp? :,( Anonymous poster hash: 7351c...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå