Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hei Jeg har i tillegg til min vanlige jobb en ca 40% stilling. Pga type arbeid ser jeg at jeg når det nærmer seg fødsel nok vil måtte sykemeldes fra deltidsstilingen, mens fulltidsjobben er en type jobb som det ikke er noen grunn til at jeg ikke skal kunne gjøre hele veien. Hvordan blir det da med sykepenger? Og hvordan blir det med permisjonspenger når jeg har to jobber? Min 100% stilling betaler full lønn (også utover grunnbeløpet) i permisjon, mens deltidsjobben nok ikke gjør det. Trenger absolutt ingen råd om å si opp deltidsjobben, da jeg på grunn av en rekke omstendigheter de siste årene har vært helt avhengig av to jobber, og nok vil være det noe tid til. Lurer bare på hvordan det vil regnes ut når Nav betaler inntil 6G - men da sannsynligvis bare for en jobb eller hvordan blir det når den ene jobben har i kontrakt at de dekker fullt opp - også utover det de får tilbake av NAV? Anonymous poster hash: 360ef...a89 Anonymous poster hash: 360ef...a89 Anonymous poster hash: 360ef...a89
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Nav betaler bare ut maxbeløpet. Det sannsynlige da er jo at hovedarbeidsgiveren din får maxbeløpet etterbetalt fra nav mens de betaler ut hele din lønn til deg. Fra biarbeidsgiveren din får du da ingenting, hverken fra nav eller dem. Anonymous poster hash: 28c3a...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå