Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Leser i adressa at det historiske spelet Elden, om G. Armfeldt og karolinerne skal fremføres på Røros i sommer. Men er det ikke et spel til om samme tema, bare at det fremføres vinterstid ? Anonymous poster hash: df47d...42f
Roheryn Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Elden ("Det brinner en eld") går hvert år, men jeg mener å huske at det alltid har gått på sommeren...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Ok. Har adressa, og syns jeg leste om et spel med dette temaet i vinter... Dramatisk historie, svenskene brukte kvinner som veivisere. De ble sendt ned fra fjellet etter en stund, men uten votter... Anonymous poster hash: df47d...42f
Frida79 Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 (endret) http://karolinerspelet.no Endret 6. april 2014 av Frida79
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Aha....! Takker for var dere Anonymous poster hash: df47d...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå