Gå til innhold

Elden... (Kulturspørsmål)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i adressa at det historiske spelet Elden, om G. Armfeldt og karolinerne skal fremføres på Røros i sommer. Men er det ikke et spel til om samme tema, bare at det fremføres vinterstid ?

 

Anonymous poster hash: df47d...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elden ("Det brinner en eld") går hvert år, men jeg mener å huske at det alltid har gått på sommeren...

Skrevet

Ok. Har adressa, og syns jeg leste om et spel med dette temaet i vinter... Dramatisk historie, svenskene brukte kvinner som veivisere. De ble sendt ned fra fjellet etter en stund, men uten votter...

 

Anonymous poster hash: df47d...42f

Skrevet

Aha....! Takker for var dere :)

 

Anonymous poster hash: df47d...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...