Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Sønnen vår på snart 2 har sovet hos mormor i natt. Da jeg ringte dit idag hadde alt gått bra, men kjæresten til moren min hadde overnattet der. Det har vært av og på med dem i 10 år, plutselig hater hun han og dropper all kontakt med han, og så er alt rosenrødt. Han er litt for glad i alkoholen og kan sitte oppe og drikke til langt på morgenkvisten alene. Så er alt fint igjen og hun later som ingenting ovenfor oss. Forventer at vi skal like han når hun har tatt han tilbake. Jeg har hatt et overflatisk forhold til denne mannen i de gode periodene, men glemmer ikke de dårlige sidene hans for det. Mannen min takler han ikke uansett om mamma har tatt han tilbake eller ikke. Nå viste det seg at han hadde overnattet der sammen med sønnen min, han samsover fortsatt litt utpå natta så det vil si at de tre har sovet sammen. Mannen min ble rasende, hva hvis han har drukket alkohol igår osv? Jeg tror ikke han har gjort det og vet at mamma hadde satt ned foten hvis han drakk for mye, men ser samtidig ikke for meg at han har klart en lørdagskveld uten et par glass øl eller vin. Han røyker også, liker ikke at sønnen min samsover med noen som røyker eller drikker. Nå krever mannen min at jeg snakker med min mor og sier at hun aldri får passe sønnen vår igjen hvis ikke hun sier ifra til kjæresten sin at han ikke får lov å være der samtidig med sønnen vår. Er det urimelig å stille dette kravet til henne? Anonymous poster hash: fae58...984
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Ikke urimelig. Anonymous poster hash: 7d831...ec8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Det rimelige her må da være at mormors kjæreste ikke må drikke når gutten er på besøk. Og siden han røyker osv, kan mormor og gutten samsåve og så får mormors kjæreste sove på gjesterommet den natta. Det må vel gå bra det vel? Jeg skjønner at mannen din ble sint jeg. Anonymous poster hash: 8f62e...d5c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Synes mannen din er hysterisk. Anonymous poster hash: 6f80f...846
SuperFries Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Er enig med din mann. Ville vært forbanna selv. Vel og merke dersom han har drukket eller røyka før han samsov.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 En mann med et stort drikkebehov, som røyker og som jeg ikke liker ville jeg ikke likt skulle samsove med barnet mitt. Min mamma drikker godt over gjennomsnittet og hun røyker mye. Hun får verken sitte barnevakt og langt mindre samsove med datteren min. Anonymous poster hash: 146f7...6e6
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Jeg er enig med mannen din. Hadde forventet det samme som han og pratet med henne om forventningene deres.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Da ser jeg at jeg må ta den ubehagelige samtalen med min mor.. Greit med dette forumet, får vite hva de fleste syns er riktig i ulike situasjoner. Er jo enig selv, først tenkte jeg at det kanskje var litt hysterisk å kreve det, men ser jo at det faktisk er det rette for vår sønn. Takk for svar. Hi Anonymous poster hash: fae58...984
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Toåring som samsover? Jaaavel... Hørte nylig om en 5-åring og, men kanskne på tide å gi ham en egen seng? Anonymous poster hash: 776b2...b10
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Toåring som samsover? Jaaavel... Hørte nylig om en 5-åring og, men kanskne på tide å gi ham en egen seng? Anonymous poster hash: 776b2...b10 Foreslår at du starter en ny tråd om dette emnet hvis du engasjerer deg i det Anonymous poster hash: fae58...984
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Fikk nesten litt vondt i magen av å lese det.. Helt enig med mannen. Skjønner bare ikke hvorfor du ikke ser det? Anonymous poster hash: 71bbb...c1e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Forstår mannen din godt! Anonymous poster hash: 13a70...5b5
Fru vims Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Skjønner mannen din godt. Hadde reagert på det samme.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Toåring som samsover? Jaaavel... Hørte nylig om en 5-åring og, men kanskne på tide å gi ham en egen seng? Anonymous poster hash: 776b2...b10 Min åtteåring samsover også (halve natten). Synes det er koselig jeg. Anonymous poster hash: e272a...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå