Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Ja da ja da, jeg vet mange synes svart thigts er døden. MEN jeg har gått masse ned i vekt og kroppen min passer ikke inn i noen anna. Synd trist leit, men slik er det. Kroppen er vabblete og gopplete, og blubbete, og for å si det heeeelt ærlig, når jeg var 120 kg var jeg fast i fisken, mens no....huff..... Selv trusa lager bulk på hoftene dersom den ikke er stor nok, så det må være boxere i 46/48, er de strammere vil både strikken rundt livet og beina lake bulker, og de bulkene vises selv om jeg har thigst og lang t-shirt på Synd trist leit, men det er livets realitet, jeg har ødelagt kroppen min etter 30 år som svært overvektig. Kirurgi kan vel jkelpe, men det gjelder jo hele kroppen, og jeg er ikke interisert å å skjære meg opp og stramme inn fra øverst til nederst. Derfor kun svarte thigts for det er det eneste som ikke lager bulker og valker og strammer og er ubehagelig. Dette funker fin fint på vinteren da man kan gå med støveletter osv. Men nå, hva slags sko har jeg til ? Jeg kan jo ikke gå i støveletter no, oghøyhælte sko, nei det blir for dumt, det er ikke slikt som folk faktisk går i til hverdags. Til sommeren er det også greit, for da kan jeg ha bare føtter i sandaler......... Men no.... tips og gjerne link mottas med takk....... Enn så lenge sitter jeg her og venter ...... Anonymous poster hash: 4d8ed...e21
overlord Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Må bare si at jeg har sett tidligere overvektige som har tatt kirurgi for å stramme opp med godt resultat, så det ville jeg ha gjort heller enn å gå resten av livet i svarte tights. Jeg har lett i årevis etter den perfekte truse som ikke lager bulker samtidig som den sitter godt. Nå har jeg funnet den- på Lindex av alle steder. Heter "invisible". Fås i svart, hvitt og hudfarget. Så til spørsmålet ditt; ankelstøvletter fungerer vel, eller noen fine ballerina-sko. Bruk tynne strømper i evnt.
LeTwinsA Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Du må ha smale ankelstøvletter. Jeg har nettopp kjøpt meg det etter å ha brukt boots i vinter og døde nesten av å se hvor smale flotte føtter jeg fikk av det disse http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Stovletter_+_boots/Ankelst%C3%B8vlett/p/279791 http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Stovletter_+_boots/Ankelst%C3%B8vlett/p/279837 http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Stovletter_+_boots/c/5102?q=%3AwarehouseDeliveryWeek-desc&page=2&show=Page Jeg kjøpte de nederste med hæl. Om linken ikke funker er det art nr 279792 Disse finnes også i andre dyrere merker
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Jeg bruker svarte tights, og går mye rundt i joggesko. Ikke pent, men jeg synes det er helt ok. Jeg er en del på farta, så jeg småløper rundt overalt, så noe annet enn joggesko her i gården er uaktuelt, og tights er det som sitter best på meg, som ikke glir ned/opp osv. Jeg har nemlig digre lår, liten rumpe, og brede hofter, så jeg har et bukseproblem. Jeg er mer bekymret over hvilken farge sokkene bør ha... Anonymous poster hash: 98fbb...b32
DaTuMa Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Jeg bruker enten ballerinas, loafers, ankelboots eller "joggesko"
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Må bare si at jeg har sett tidligere overvektige som har tatt kirurgi for å stramme opp med godt resultat, så det ville jeg ha gjort heller enn å gå resten av livet i svarte tights. Jeg har lett i årevis etter den perfekte truse som ikke lager bulker samtidig som den sitter godt. Nå har jeg funnet den- på Lindex av alle steder. Heter "invisible". Fås i svart, hvitt og hudfarget. Så til spørsmålet ditt; ankelstøvletter fungerer vel, eller noen fine ballerina-sko. Bruk tynne strømper i evnt. Jo da, men kjære deg, jeg kan ikke ta kirurgi på ryggen, på brystene, på magen, påmusa, på rompa, og på lårene. For det første er det jo smertefult, det er ekstremt tidkrevende. Men har en jobb, man fpr ikke sykemelding i årsvis forde man må bli frisk etter slike operasjoner. Dessuten er det sinnsykt kostbart. Jeg har vert til vurdering, og det offentlige ga meg kun bukplastikk uten fettsuging, dvs fjerning av henget på magen, så midjen og hofter og rygg er like boblete og vobblete de. For de tar ikke flanker, og fettsuging eller noe. For det er i dag karakterisert som rent kosmetisk. Greit nok at resultatet med full operasjon for å fjerne overføldig og vobblete hud på legger, knær, lår, hofter, rompe, rygg, bryst, underarmer, og annsikt kan gi ett godt resultat, tilsynelatende, men det er økonomisk nesten umulig. Det er enormt smertefult, det er ekstremt lang rekonvalisens.......... Mye fravær fra jobb. Jeg har fjernet magehenget, så tro meg, jeg vet. HI Anonymous poster hash: 4d8ed...e21
Følelsesvims Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Skulle til å foreslå ankelstøvletter med eller uten hæl jeg og
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Trener du da? Man blir ikke fast i fisken etter å ha gått ned mye uten å trene. Så i stedet for å fokusere på problemet, bør du se litt på årsaken! (Manglende trening?) du har jo vært kjempeflink som har gått ned mamge kilo, så viljestyrken har du! Forøvrig bruker jeg glatt converse til tights Anonymous poster hash: a71a9...146
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 hva med å bruke sånne lange hold in truser. de som går til knærne og opp under puppene. da vil vel huden bli presset inn? Anonymous poster hash: 69e33...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Skoggi har noen truser som er supertynne uten kant. I tillegg går det kanskje med slike lange hold inn truser. Jeg kjøpte en slik hold in "drakt" som gikk fra brystene til langt ned på lårene etter fødselen. Da hjalp virkelig for figuren sin del, men ikke spesielt behagelig da. Til tights syns jeg det er penest med ballerinas eller lave tøysko. Syns høye sko til tights blir litt tachy. Anonymous poster hash: 26a92...cef
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Jeg tror også ankelstøvletter er fint. Og så tror jeg at kroppen din kan bli fin igjen altså Jeg gikk ned masse og var ikke akkurat fast i fisken, men etter mye trening og tid så gikk det seg til. Ikke over natten, men det kan bli mye bedre. Du har gjort en god jobb:) Anonymous poster hash: 98aef...238
Rivjernet Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Da ville jeg brukt converse eller ankelhøye doc Martin's .Husk å ALLTID ha overdeler som dekker rumpa!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Joggesko, ankelstøvletter eller høye vinterstøvletter. Kan også brukes med ballerinasko på sommeren Anonymous poster hash: da9e9...8a2
Følelsesvims Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Svarte tights kan forresten være fint det, så lenge de passer godt, ikke er gjennomsiktige og ikke er stygge i stoffet - og som Stinkerbelle sier, brukes sammen med en passende overdel!
Følelsesvims Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Case in point: http://instagram.com/p/icMoRiGRzk/
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Jeg bruker endel converse.. Men hvorfor bare svart tights? Hva med dongeri med stretch? Nå er ikke jeg overvektig da, men jeg får også merke av truser når jeg bruker tights uansett. Det beste for å sjule det er vanlig dongeribukser synes jeg. Hva med string str stor? Det bruker jeg om jeg går med "avslørende" bukser, så store at de ikke strammer noe sted og synes heller ikke Anonymous poster hash: d5c2a...2b7
Fru vims Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Ballerinasko eller ankelstøvletter kan du bruke til svarte tights.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå