Gå til innhold

"Er du gravid?"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et spørsmål som kan gi deg større knekk i selvtillitten?

Jeg er IKKE gravid, og trodde ikke jeg var så feit heller. Er 170 cm og veier 64 kg, og trodde jeg var ganske så slank. Dette kom ifra en dame jeg kjenner ganske godt, men samtidig er vi kun slik som stopper opp og prater av høflighet når vi møtes. 

Kjenner jeg blir litt ødelagt, har elendig selvtillit, og dette spørsmålet hjalp ikke akkurat for at jeg skulle føle meg bedre! :( 

noen som har fått dette spm før, og hvordan reagerte dere? er jeg følsom?



Anonymous poster hash: 048d7...6aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, du er ikke tjukk, men helt normalvektig! Du hadde ikke på deg en jakke eller klær som var litt stor da? Jeg er slank, men har en kåpe hvor det ser ut som jeg er høygravid,hehe :-)

 

Anonymous poster hash: 8a644...05a

Skrevet

Slapp av, du er ikke tjukk, men helt normalvektig! Du hadde ikke på deg en jakke eller klær som var litt stor da? Jeg er slank, men har en kåpe hvor det ser ut som jeg er høygravid,hehe :-)

 

Anonymous poster hash: 8a644...05a

Nei, var det jeg ikke hadde. Hadde på meg en tynn tettsittende t-skjorte og jeans…

Men kanskje jeg hadde drukket litt mye vann på formiddagen at det så ut som jeg hadde litt rund mage da :P

 

Men synes det er litt frekkt jeg, synes at man skal være bra sikker på at noen er gravid før man stiller et slikt spm!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 65b14...faf

Skrevet

Hadde du vært gravid hadde det jo vært helt høflig å bemerket den flotte magen... ;)

 

Mulig litt slapp magemusklatur?

Da står nok magen litt ut selv om vi ikke er tykke.. Sliter med det selv, men har begynt å trene for å kvitte meg med "problemet".

 

Anonymous poster hash: 4e64d...27b

Skrevet

Hehe, fikk samme spørsmålet slengt i fjeset flere ganger etter første fødselen. Så ut som jeg var gravid i 6.måned... Prøvde å trene magemusklaturen, det hjalp litt, men jeg så ut som jeg var gravid enda. Så ble jeg gravid med lille nurket. Etter fødselen var unnagjort, og jeg begynte å amme henne med en gang, fikk jeg masse etterrier som trakk livmoren helt inn. Magen min ble skikkelig flat etter bare 2 uker!

Imotsetning til deg så tok jeg det ikke så tungt, sikkert fordi jeg har ganske bra selvtillit og trygg på meg selv :)

 

Anonymous poster hash: 7b44b...ef4

Skrevet

Har fått et par slike kommentarer jeg også.

Har en slank kropp, men også noen kilo for mye. Disse ligger jo selcfølgelig i mageregionen. Går slltid med kitt løse skjorter. Ser ikke alltid gravid ut, men kan skjønne at noen tar feil;)

Har ikke den største selvtilliten, er vel msgen som gir meg litt dårlig selvbilde. Men kan ikke ta meg nær av det. Er jo fullt klar over at jeg kan se gravid ut for noen. Er verre med ansiktet deres npr jeg sier nei jeg er ikke gravid :)

 

Anonymous poster hash: 74f0c...5b5

Skrevet

Det er vel ikke sikkert det var fordi du ser gravid ut, men kanskje hun hadde hørt noe hun har misforstått. Jeg er gravid, men da jeg var ute med en venninne for litt siden kom en felles bekjent og gratulerte henne. Hun hadde misoppfattet noe på Facebook vi hadde skrevet til hverandre, og så koblet feil rett og slett. ikke alle har like gode antenner:)

 

Det er uansett henne det er pinlig for, ikke deg.

 

Anonymous poster hash: ff3b7...b39

Skrevet

var i thailand for noen år siden. var hos skredder som skulle ta målene mine på en kjole. er rimelig slank, og fins ikke gravid eller tykk på det tidspunktet. likevel spurte han meg om jeg var gravid. tok det som et tegn på at det kanskje var på tide å begynne å trene bort den lille muffintoppen helt nederst. ble bittelitt fornærmet først, men flirer bare av det i ettertid.  

Skrevet

var i thailand for noen år siden. var hos skredder som skulle ta målene mine på en kjole. er rimelig slank, og fins ikke gravid eller tykk på det tidspunktet. likevel spurte han meg om jeg var gravid. tok det som et tegn på at det kanskje var på tide å begynne å trene bort den lille muffintoppen helt nederst. ble bittelitt fornærmet først, men flirer bare av det i ettertid.

 

Hihi, muffinstoppen;-)

 

Anonymous poster hash: 8a644...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...