Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Ser flere tar 5-6 tester iløpet av 2 dager. Det holder med 2 tester på 2 dager. Positiv test er positiv test. Dere er helt utrolige Anonymous poster hash: 77784...f1c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Plager det deg? Anonymous poster hash: c1fdb...d42
☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Aldri skjønt greia med å teste kvar mnd. Kjem mensen er ein ikkje gravid, eg testa om eg var meir enn nokre dagar forsinka.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Stått opp med feil bein først i dag, HI? La være å lese, da vel. ;-) Anonymous poster hash: 52a85...e8d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Aldri skjønt greia med å teste kvar mnd. Kjem mensen er ein ikkje gravid, eg testa om eg var meir enn nokre dagar forsinka. Jeg hadde ikke mens hver mnd, ustabil mens, og når jeg var gravid så blødde jeg likevel Anonymous poster hash: 0f94c...6ae
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Aldri skjønt greia med å teste kvar mnd. Kjem mensen er ein ikkje gravid, eg testa om eg var meir enn nokre dagar forsinka. Ganske enig med deg der. Eller så kan en teste før en skal ut og drikke alkohol, hvis det er ike før mensen. Nesten så en skulle tro at enkelte tror at det er større sjanse for at testene er positive hvis de tester flere ganger. Litt skummelt hvor sykelig opptatte folk er av å bli gravide. Anonymous poster hash: c8f93...5c1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Nei, jeg vet ikke jeg.. Det største i livet som kan skje, man tror ikke det er sant. Klart man vil teste, se om streken blir sterkere osv. Selv har jeg bare tatt 1-2 tester når jeg har blitt gravid, men skjønner godt de som blir litt opphengt i å teste. Anonymous poster hash: 38f37...cee
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Aldri skjønt greia med å teste kvar mnd. Kjem mensen er ein ikkje gravid, eg testa om eg var meir enn nokre dagar forsinka. Jeg hadde ikke mens hver mnd, ustabil mens, og når jeg var gravid så blødde jeg likevel Anonymous poster hash: 0f94c...6ae Aldri skjønt greia med å teste kvar mnd. Kjem mensen er ein ikkje gravid, eg testa om eg var meir enn nokre dagar forsinka. Jeg hadde ikke mens hver mnd, ustabil mens, og når jeg var gravid så blødde jeg likevel Anonymous poster hash: 0f94c...6ae Hjalp det å ta 6 tester på to dager, da? Anonymous poster hash: c8f93...5c1
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Nå sist tok jeg vel 12-15 tester på 4-5 dager. Sånn blir det når man har vært ett par turer innom helvete og tilbake før man havna på ivf-enheten til Riksen. Sånn er det bare. Irriter deg heller over høye matpriser, dårlige veier eller mye (lite) snø.
*Miss Marple* Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Du er egentlig ganske utrolig selv også 😘
mamma_bergen Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Jeg tok 4 tester på 2 dager. Jeg kunne ikke tro at jeg var gravid, og jeg fant ut at det ikke kunne stemme(de stemte)..Så beklager for det!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Ser flere tar 5-6 tester iløpet av 2 dager. Det holder med 2 tester på 2 dager. Positiv test er positiv test. Dere er helt utrolige Anonymous poster hash: 77784...f1c Er faktisk veldig enig med deg HI. Syns det er skremmende å se hvor opphengt damer blir rundt hele graviditeten. Må jo bli litt små rar i topplokket når man blir så fokusert på testing og mer testing. Symptomer her og der.. Tror de fleste burde jekke ned litt på det. Kan umulig hjelpe på å bli gravid med sånn type stress. Selv tok jeg en test 2 dager etter forventet mens, og den var positiv. Ferdig med det. Tror mann min ville blitt gærn om jeg holdt på som enkelte her inne. Anonymous poster hash: 46509...13e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Nå sist tok jeg vel 12-15 tester på 4-5 dager. Sånn blir det når man har vært ett par turer innom helvete og tilbake før man havna på ivf-enheten til Riksen. Sånn er det bare. Irriter deg heller over høye matpriser, dårlige veier eller mye (lite) snø.Ja, er det ikie rart hvor store problemer man kan lage helt på egenhånd? Hvis man ikke kan få unge naturlig, f.eks, så er det selvfølgelig livet undergang mer eller mindre. Det er jo en selvfølge! Fordi det er det man gjør det til selv. Anonymous poster hash: c8f93...5c1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Jeg har mistet to ganger, ingen barn så langt. Hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen kommer jeg trolig til å teste ganske mange ganger i løpet av de første dagene også. Det er nesten så jeg håper jeg blir så tussete at jeg tar maaange tester Det vil være så vanskelig å tro det og gleden samtidig så stor, at slike bekreftelser vil være positivt. Normalt er jeg veldig fornuftig, men blir jeg gravid igjen så akter jeg ikke være så fornuftig at jeg sparer på testene - selv om det tydeligvis er et stort problem for enkelte Anonymous poster hash: 794cb...66b
☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Nå sist tok jeg vel 12-15 tester på 4-5 dager. Sånn blir det når man har vært ett par turer innom helvete og tilbake før man havna på ivf-enheten til Riksen. Sånn er det bare. Irriter deg heller over høye matpriser, dårlige veier eller mye (lite) snø.Ja, er det ikie rart hvor store problemer man kan lage helt på egenhånd? Hvis man ikke kan få unge naturlig, f.eks, så er det selvfølgelig livet undergang mer eller mindre. Det er jo en selvfølge! Fordi det er det man gjør det til selv. Anonymous poster hash: c8f93...5c1 Men ellers går det bra med deg?
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Nå sist tok jeg vel 12-15 tester på 4-5 dager. Sånn blir det når man har vært ett par turer innom helvete og tilbake før man havna på ivf-enheten til Riksen. Sånn er det bare. Irriter deg heller over høye matpriser, dårlige veier eller mye (lite) snø.Ja, er det ikie rart hvor store problemer man kan lage helt på egenhånd? Hvis man ikke kan få unge naturlig, f.eks, så er det selvfølgelig livet undergang mer eller mindre. Det er jo en selvfølge! Fordi det er det man gjør det til selv. Anonymous poster hash: c8f93...5c1 Nå var det strengt tatt ikke jeg som laget meg det problemet, men et fiffig og fullstendig hensiktsløst trick fra naturens side ;-) Forøvrig: dersom man ikke har noe vettugt å bidra med kan man faktisk bare holde kjeft.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Mange har prøvd veldig lenge og kan nesten ikke tro at de er gravide. Hadde du gått gjennom mnd på mnd (eller år) med hormoner og bekymringer og fortvilelse så hadde sikkert du testet mange ganger også. Man tar en først og tenker at det kan jo ikke stemme, og så tester man kanskje flere ganger eller dager etter hverandre for å se at man fortsatt er gravid (redd for å miste) Det er ikke værre enn det. Må være fælt å være så sneversynt at man ikke klarer å sette seg inn i andres situsjon og oppå det hele legge ut et klageinnlegg her om det. Get a life! Anonymous poster hash: 7fd4b...cb5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Hvorfor bry seg om hva andre gjør? Og dere som nevner at det er skremmende hvor opphengt enkelte blir i det å bli gravid, tenk dere om. Hvis folk sliter med å bli gravid, gjerne over mange år, så er det klart det er ett sårt tema og noe de er opphengt i. Men som vanlig tror jeg det er de som ikke har problemer med å bli gravid som ikke klarer å se lengre enn sin egen nese. Anonymous poster hash: 22f9a...62d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Tok en test etter uteblitt mens, positiv. Bestilte en legetime og fikk dobbeltsjekket der, that's it. Hadde ikke blitt mer eller mindre gravid om jeg testet meg blå, er ikke så gøy å tisse på pinne heller akkurat. Anonymous poster hash: a7412...5e2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Den dagen du opplever selv å ikke få barn på "den naturlige måten", men må igjennom et helvete for at du i det minste skal ha et lite håp om å lykkes så kan du HOLDE KJEFT!!!!!! Hva vet du om hvordan det føles gang på gang og utsette kroppen for store påkjenninger både fysisk og psykisk i et håp om å lykkes å bli gravid!?!?(og i tillegg bli skuffet måned på måned) Jeg har stooor forståelse for at når man da endelig kanskje ser en antydning til en positiv strek faktisk tar helt av med testingen- Man tror jo faktisk ikke helt på det man ser pga at man har prøvd i så lang tid, og sett uttallige blendahvite tester!!- For deretter legge det ut på disse sidene for å få bekreftelse på at man faktisk er gravid, og at man ikke ser syner!! Nei vet du hva du hovne blære dær du sitter- håper du er stolt over deg selv og tankegangen din.(som forøvrig vitner om lite ballast i livet) PS! mulig mange som ikke sliter med å bli gravid også tar av med testingen-det er vel fordi gleden er så stor over og lykkes:) Anonymous poster hash: 6ef99...927
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 Ser flere tar 5-6 tester iløpet av 2 dager. Det holder med 2 tester på 2 dager. Positiv test er positiv test. Dere er helt utrolige Anonymous poster hash: 77784...f1c HI - du skriver at positiv test er positiv test. Burde du ikke heller da konkludert med at én test er nok - siden positiv er positiv. Ingen vits å gjenta den, etter din egen logikk. Eller kanskje var det slik at du selv bare måtte teste en gang til - bare sånn for å være sikker? De gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt - og holdt meg til en test. Men altså mistet to ganger. Så blir jeg gravid igjen så akter jeg å være tussete med testene, for å få bekreftelse om at jeg er gravid enda en dag. Du prioriterer som du ønsker. La andre gjøre det samme - det er jo ikke du som betaler for andres tester. Anonymous poster hash: 794cb...66b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Aldri skjønt greia med å teste kvar mnd. Kjem mensen er ein ikkje gravid, eg testa om eg var meir enn nokre dagar forsinka.Ganske enig med deg der. Eller så kan en teste før en skal ut og drikke alkohol, hvis det er ike før mensen. Nesten så en skulle tro at enkelte tror at det er større sjanse for at testene er positive hvis de tester flere ganger. Litt skummelt hvor sykelig opptatte folk er av å bli gravide. Anonymous poster hash: c8f93...5c1 Når man er prøver, kanskje år etter år så blir man litt opphengt ja. Regner med at dere begge ble gravid med en gang, siden dere ikke har nnoen forståelse for at det ikke er så lett for alle Anonymous poster hash: 89798...119
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Nå sist tok jeg vel 12-15 tester på 4-5 dager. Sånn blir det når man har vært ett par turer innom helvete og tilbake før man havna på ivf-enheten til Riksen. Sånn er det bare. Irriter deg heller over høye matpriser, dårlige veier eller mye (lite) snø.Ja, er det ikie rart hvor store problemer man kan lage helt på egenhånd? Hvis man ikke kan få unge naturlig, f.eks, så er det selvfølgelig livet undergang mer eller mindre. Det er jo en selvfølge! Fordi det er det man gjør det til selv. Anonymous poster hash: c8f93...5c1 Den var stygg og under beltestedet Anonymous poster hash: 89798...119
☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Aldri skjønt greia med å teste kvar mnd. Kjem mensen er ein ikkje gravid, eg testa om eg var meir enn nokre dagar forsinka.Ganske enig med deg der. Eller så kan en teste før en skal ut og drikke alkohol, hvis det er ike før mensen. Nesten så en skulle tro at enkelte tror at det er større sjanse for at testene er positive hvis de tester flere ganger. Litt skummelt hvor sykelig opptatte folk er av å bli gravide. Anonymous poster hash: c8f93...5c1 Når man er prøver, kanskje år etter år så blir man litt opphengt ja. Regner med at dere begge ble gravid med en gang, siden dere ikke har nnoen forståelse for at det ikke er så lett for alle Anonymous poster hash: 89798...119 Folk dreg ofte slutningar på syltynt grunnlag, så der er du ikkje aleine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå