Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Min mann lager kun søndagsfrokost til seg selv. Som i dag, egg, bønner og bacon. Er det vanlig? Anonymous poster hash: 0bcb4...f85
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 nei ikke her iallfall,, stort sett mannen som lager frokost her i huset, til alle. Eller vi gjør det ilag. Anonymous poster hash: b46ac...955
juniprins2014 Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 gubben min lager alltid mat til oss begge evt så spørr han alltid om jeg er sulten.. vanlig folkeskikk er d ikke d da?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Nei, eller, han vet jeg hater bønner og toast, så hvis han lager det lager han til seg selv og guttungen. Anonymous poster hash: e64be...38c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Nei, han spørr somregel alltid om jeg vil ha mat om han skal lage noe. I helgene har vi hversin dag å stå opp, og da lager vi felles frokost. Men å lage et godt måltid til seg selv uten å tenke på andre, det ville jeg nok gitt beskjed om at er litt mindre greit. Måltid synes jeg er en fin felles ting, da blir det så mye koseligere å spise Anonymous poster hash: 92e99...09c
♥Nemi♥ Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Enkelte ganger er han flink til å diske opp mat til bare seg selv, ja.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Ja, siden han spiser frokost en time senere enn hva jeg gjør. Han klarer ikke å spise om morgenen. Anonymous poster hash: dec13...64b
☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Om eg er våken spør han om eg også vil ha. Ungane får sjølvsagt frokost av den som står opp med dei.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Her er det jeg som for det meste står for all matlaging, men de få gangene han har laga mat til seg selv spør han først om jeg er sulten og om han skal lage noe til meg. Anonymous poster hash: 5a710...71b
Siamese Hellhound Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Ja, av og til lager han 'full english breakfast' til seg sjøl i helgene. Men han vet at jeg ikke vil ha det, ellers hadde han sikkert spurt.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Han lager frokost til seg selv og ungene, ja.
klg,2 boys now:) Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Frokost i helgene lages til alle,men kveldsmat det lager han kun til seg selv,spør ikke engang😁jeg spør alltid han hvis jeg tenker på og lage noe
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Hæ? Nei, her er frokost et fellesmåltid, med mindre kan tar seg ei skive. Skal det diskes opp, skal man lage til alle. Anonymous poster hash: 2cfe6...d05
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Hvis jeg ikke vil ha mat, så lager han til seg selv. Men han spør jo alltid om vi andre vil ha også. Syntes mannen din høres litt egoistisk ut. Anonymous poster hash: 825a9...7d7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Mannen min også gjorde det, men etter jeg gjorde det samme mot ham så har han lært og spørre om andre har lyst på mat. Anonymous poster hash: 31aab...c34
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 NEI. Man spiser da sammen eller så spør man ihvertfall om den andre skal ha. Merkelig oppførsel spør du meg. Tydelig at han kun tenker på en og det er seg selv. Anonymous poster hash: 1f888...f84
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Nope , mannen min er en egoist og er nok oppdratt slik. så han kommer ofte trampende opp i lunch tid til meg og ungene og lager kun frokost til seg selv og setter seg foran dataen. Utrolig. Så må jeg lage mat til meg og ungene... så sitter vi ved spisebordet! Anonymous poster hash: e201b...6de
DaTuMa Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Vi spiser sjelden frokost sammen i helgene. En av oss står opp kl 6 med ungene og den andre sover lenger (feks 10-11). Da sitter jo ikke den som stod tidlig opp og venter på den andre. Men hvis dere er oppe samtidig så syns jeg han kunne spurt om du ville ha.
Kokken 81 Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Nei.. lager han mat spør han om vi er sulten og lager til alle.. samme gjør jeg.. Vil han ikke ha egg og bacon. Får han en skive med noe annet.. Å spise frokost i helgene sammen er viktig I ukedagene går han på jobb før vi er stått opp.. Så da tar han seg en skive i hånden.. Tror jeg hadde reagert om mannen min ikke laget mat til meg også når han føst var i sving.. jeg hadde i hvert fall syns det hadde vært unaturlig om jeg selv hadde gjort det. =) Si du ikke vil ha bønner. Men noe annet til da. =)
Vaffelstrikk Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Nei det har aldri skjedd. Om han er oppe tidlig i helgen spiser han som regel noe enkelt og lager egg til oss når jeg våkner (noen timer senere...). Snill mann!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Vi står gjerne opp til forskjellig tid i helgene, så det er ikke så ofte vi spiser felles frokost.... Og gjør vi det, så er det jeg som ordner. Anonymous poster hash: 7e9bc...b06
Hjertefru Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Hæ..? Ser at flere har menn som kun lager måltider til seg selv, til tross for at andre familiemedlemmer er til stede. Dette er jo et tegn på dårlig oppdragelse, manglende folkeskikk og fraværende sosiale antenner. Synd at man skal være nødt til å oppdra voksne folk, men her må det til tydeligvis. Lage mat til seg selv og sette seg på dataen...hva i alle dager. Dere som har dette problemet, får begynne å lage dere singelfrokoster selv og se om det blir noen reaksjon...
DramaMama Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Lager en av oss mat, lager vi til alle som vil ha. Det er heldigvis en uskreven regel i vårt hjem, og jeg er veldig takknemlig for at jeg har en mann med folkeskikk og fornuft som jeg slipper å oppdra.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Hos oss er det (og har alltid vært) en selvfølge at man lager til alle og spiser sammen om det ikke er noen spesiell grunn. Er det noen som skal avgårde tidlig eller noe så er det jo greit, men om mannen hadde disket opp med lørdagsfrokost kun til seg selv hadde jeg nok blitt ganske satt ut faktisk. Anonymous poster hash: 0ce6a...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå