Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Vi har alle i vår familie 2 navn.. Vi har valgt jentenavnet Marine.. med trykk på i'en.. Som i marineblå. Hvis dere skjønner.. =) ikke som i Marinen.. Men finner ingen mellomnavn til.. Kan ikke være for sært siden navnet i utgangspunktet er rimelig uvanlig.. Noen tips? Anonymous poster hash: 55db8...afd
Gjest meg&mini Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Marine Linnea Marine Sofie Marine Henrikke
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg har trykket likt i både marineblå og marinen så jeg lurer fortsatt på hvordan dere sier det Som Marie? Anonymous poster hash: 9c537...71e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Ja som Marie;) Anonymous poster hash: 55db8...afd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Martine uten t.. hehe.. Syns det er vanskelig.. Anonymous poster hash: 55db8...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå