Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hvordan er duppene,stort sett, i bhg? For de minste. Anonymous poster hash: 3c6b0...500
<3 2G <3 Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 De blir lagt i vogn/seng og sover der til de våkner.
Mamma_til_2 Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Hvor små? Min på 2 sover kanskje 30-45min pr.dag om hun trenger det og det er ikke hver dag.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Så de legger til rette ift hva ungen er vant til? Tenker fra ett år og oppover Anonymous poster hash: 3c6b0...500
<3 2G <3 Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Så lenge det er gjennomførbart ja. Unger tilpasser seg ganske fort også
Appelsinpiken Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 I vår barnehage sove alle barna i vogn. De barna som ikke er vant til dette i starten blir trillet i søvn. Lengden på duppen varierer fra barn til barn og i samråd med foreldrene.
Mamma_til_2 Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Ja de er flinke til og legge til rette, jeg jobbet i en bhg hvor det var ett barn under 12mnd, han sov kl 09.30- 11.00 så spiste han sammen med de andre små så la han seg ca kl 13.00 og sov 2 timer. Enkelte bhg bruker vogn slik at de sover ute, andre bhg har barna til og sove inne, han som jeg skrev om over sov i reiseseng inne på ett rom for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Vogn ute og sover så lenge de vil hvis de ikke får beskjed om noe annet. Min er 20mnd og jeg har gitt beskjed om maks tid på 1,5time. Anonymous poster hash: 50f56...fa9
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Jeg har sett vogner stå ute, så de lar nok ungen sove ute, ja. Litt nervøs for det mtp at da jeg trillet tur forbi en dag, så jeg en av de større ungene (kanskje 4-5 år) var inne der vognene stod! Ingen voksne der. Er det vanlig at de eldre ugene har tilang sånn? Litt hønemor, men man hører så mye skumle historier... Min sover én dupp, men det er i egen seng. Får prøve å gjøre det koselig i vogna, lunt og deilig. Har en easygrowpose, men mistenker at det blir for varmt i august. Anonymous poster hash: 3c6b0...500
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 I barnehagen til datteren min, sov alle (10) på madrasser på gulvet. De ansatte pleide å legge seg ned sammen med barna til barna sovnet. Sommeren til andre barnehageår sluttet barnet mitt med dagsoving, så hun og en annen fikk leke på kjøkkenet (ligger mellom avdelingene) eller inne på storeavd. Anonymous poster hash: d829f...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå