Gå til innhold

Doktor proktors prompepulver med en 4 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo 7 års grense, men noen som har sett den med yngre barn?

Anonymous poster hash: 4741a...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok med 7 åringen og 5 åringen (fylt 7 og 5 i mars) og det var TIPP TOPP :)

Vi lo minst like mye alle sammen :)

Anonymous poster hash: 1fe62...6d6
Skrevet

En 4 åring vil nok ikke forstå alt og noen vil synes det er skummelt, spesielt når de blir spist av Anaconda. Som regel vil det nok likevell gå fint med 4 åringen. Det største problemet blir nok å få ham eller henne til å sitte stille og ikke forstyrre andre.

Hvorfor ikke heller velge en film som er beregnet på så små barn? De blir tidsnok store.

Anonymous poster hash: 8e557...469

Skrevet

Min sønn på snart 5 år har da gått på kino siden han ble 4, det har gått kjempebra! Det gjelder bare å huske hva de liker av filmer og ikke ta han med på noe han ikke har interesse for.

Anonymous poster hash: 5b4db...2f9
Skrevet

Jeg tror filmen vil gå rett over hodet på en 4-åring og rett og slett bli kjedelig. De vil forstå minimalt av handlingen selv om de vil le akkurat når det prompes som verst...

Anonymous poster hash: 61cdf...7ee
Skrevet

Min på 4,5 var på den og han sa han syntes den var skummel.

Anonymous poster hash: 67560...e0f
Skrevet

Ville valgt en annen film. Det går jo flere filmer beregnet på hans aldersgruppe. F.eks "Tingeling og sjørøverfeen" eller hva det var, "Karsten og Petra" og "Det regner kjøttboller".

Anonymous poster hash: c3b23...97b
Skrevet

Han vil vel heller ikke komme inn,for er det 7 års grense, får 5åringer komme inn med foreldre,ikke yngre

Skrevet

Hadde med mine på 6 og 4 (nettopp fyllt fire), og begge elsket den! Jeg tror mange undervurderer barna sine:)

Fireåringen koste seg og lo masse, og har snakket mye om filmen i etterkant.

Anonymous poster hash: e5caf...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...