Gå til innhold

Trenger sårt tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er mini 4,5 mnd. Jeg kjenner jeg virkelig trenger en liten stund for meg selv, bare noen timer, og jeg tror pappan har veeeeldig godt av å ha han også. Han er jo sammen med mini hver dag, men ikke flere time for han vil ikke ta flaske. Jeg fullammer. Mini tok flaske de første 2 mnd, men nå nekter han. Har dere noen tips? Jeg kunne også tenkt meg at svigermor tok han noen timer så jeg bare kunne fått sove noen timer. Sooove! Jeg kjenner på hele kroppen at jeg trenger å lades opp litt. Jeg vil være en god mamma med god energi. Han bruker også meg som smokk :-( har endelig begynt å ta smokken på kveldstid men jeg må sitte å holde smokken for han ellers detter den bare ut igjen. I påsken skulle jeg egentlig på kentekveld og drikke litt vin og kose meg, men han vil jo ikke ha flaske :-( jeg elsker å være sammen med sønnen min men jeg kunne bare tenkt meg å gjort noe kjekt med venninner eller få lade batteriene litt. Og pappan har veldig godt av å ha han alene, da det er blitt slik "mamma T sutrer, her" eller "mamma T er sulten, her" hjeeeeeelp!!

Anonymous poster hash: 8ca52...319

Anonymous poster hash: 30d5a...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Fortsett å prøv med flaske. Og samsov med gutten så du får hvile.

Anonymous poster hash: 72fcd...759
Skrevet

Putt han i vognen feks. og send far på en laaang trilletur. To av mine tok ikke flaske før rundt 11 mnd. Slitsomt!

Anonymous poster hash: 37f8d...fdf
Skrevet

Hva med at far  prøver flaske når du er ute av huset? Bruk pumpemelk

Et annet alternativ er å bruke kopp.

Å la noen andre passe en tre timers tid innimellom er også en god i ide.

Anonymous poster hash: 6336a...2d1
Skrevet

Herregud, han tok flasken idag, prøvde med en mindre tutt, da tok han den med en gang, uten noe problem!! Jeg er sååååå glad :D

Skrevet

Det gjør da ingenting om det går 3 timer mellom to amminger heller, gråter babyen da får noen andre trøste, bysse og holde smokken. Be far ta med ungen på besøk til svigermor i minst to timer, så kan han komme tilbake før neste amming og du får huset for deg selv i to timer.

Anonymous poster hash: cfd64...486
Skrevet

Det gjør da ingenting om det går 3 timer mellom to amminger heller, gråter babyen da får noen andre trøste, bysse og holde smokken. Be far ta med ungen på besøk til svigermor i minst to timer, så kan han komme tilbake før neste amming og du får huset for deg selv i to timer.

Anonymous poster hash: cfd64...486

Nå har HI lyst på litt tid med venninner eller å få ammet batteriene da, på to timer rekker man ikke det :P 

Så deilig at han tok en annen tut, skjønner godt at du vil ha noe fritid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...