Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 http://villapaprika.no/2014/04/mot-oslo/#comments Anonymous poster hash: cf1d1...2ef
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Fryktelig dårlige bilder. Gir ikke noe helhetsinntrykk, men det lille inntrykket jeg fikk ga meg en følelse av at barnet ikke har noe sted å leke på rommet, at det er overlesset med stæsj og at det er et voksenrom Anonymous poster hash: d6864...0bd
frøken alexandra Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 fine farger, fine tekstiler, men litt mye på et litt lite rom blir mer som puter med rom, ikke rom med puter. ellers om jeg skulle kommentert på noe så er det mer "showroom" fint - ikke et typisk gutterom utifra hva små gutter liker men det trenger ikke være negativt. ser dog ikke for meg at min junior ville tatt seg brydderiet med å "puffe" puter og legge dem på senga hver dag da
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Er det et barnerom? Det var feminint, for mye stæsj, trangt og overfylt. Er det i tillegg et barnerom, så det ikke særlig barnevennlig ut. Fargene var derimot pene. Anonymous poster hash: b6de3...a19
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Klikket litt på bloggen og holdt på å daue når jeg så bildene av punting til "gutteselskap"! Oh my God, mine gutter hadde nektet plent å ferie bursdag i det der sukkersøte stæsj-helvetet! http://villapaprika.no/wp-content/uploads/2014/03/guttebursdag-.jpg Anonymous poster hash: 97b71...df0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 *pynting* Anonymous poster hash: 97b71...df0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Too much. Anonymous poster hash: a3997...093
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 To much. Er hans rom og da burde rommet virke som det er hans stil , farger og ønsker. Dette er jo ingen baby så han er stor nok til å ta valg. Trist at hun innreder som et butikkvindu. Alle andre rom i huset ok men ikke barn med egne valg. Anonymous poster hash: 33895...85e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Dette var ikke et kult gutterom / lekeområde. Hva skal guttene finne på der? Sitte som utstillingsdukker? Flotte farger og slikt, men ikke noe for et barn etter min smak. Viste bilde til sønnen min her, første han sa hvor leker den gutten ? Anonymous poster hash: 4e613...837
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Vet ikke hvor gammelt barnet er, men dette er da verken et barnerom eller et ungdomsrom. Alt for mye puter! Ingen gutter liker pynteputer... Og stoltrekk på stolen da... Jålete og way too much hele rommet. Fargene er fine. Anonymous poster hash: 6603f...08d
Gjest Julia1984 Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Hvor er lekene? Tegningene på veggen?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Å herregud, nå må dere slutte! Ja vel, så bor hun i et putehelvete, hver sin smak. De trives slik, la det bli med det. Enn om noen til stadighet laget tråder om deres fuktbefengte, furuhelvete som du som regel er en mnd på etterskudd med leia på... Har aldri opplevd makan til grafsing etter noe negativt å si om en blogger. Liker dere henne ikke, hvorfor klikker dere inn på bloggen da? Anonymous poster hash: 7ed99...e85
soleia Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Tydelegvis ikkje guten som bestemmer innreiinga..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Å herregud, nå må dere slutte! Ja vel, så bor hun i et putehelvete, hver sin smak. De trives slik, la det bli med det. Enn om noen til stadighet laget tråder om deres fuktbefengte, furuhelvete som du som regel er en mnd på etterskudd med leia på... Har aldri opplevd makan til grafsing etter noe negativt å si om en blogger. Liker dere henne ikke, hvorfor klikker dere inn på bloggen da? Anonymous poster hash: 7ed99...e85 Når hun legger ut bilder av rommene sine på nett, så er det da lov til å kommentere. Hadde hun ønsket privatliv ville hun vernet om det!! Anonymous poster hash: a3662...8e9
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Å herregud, nå må dere slutte! Ja vel, så bor hun i et putehelvete, hver sin smak. De trives slik, la det bli med det. Enn om noen til stadighet laget tråder om deres fuktbefengte, furuhelvete som du som regel er en mnd på etterskudd med leia på... Har aldri opplevd makan til grafsing etter noe negativt å si om en blogger. Liker dere henne ikke, hvorfor klikker dere inn på bloggen da?Anonymous poster hash: 7ed99...e85 Når hun legger ut bilder av rommene sine på nett, så er det da lov til å kommentere. Hadde hun ønsket privatliv ville hun vernet om det!!Anonymous poster hash: a3662...8e9 Og derfor er det et kommentarfelt for slike ting under hvert blogginnlegg. Det er ikke nødvendig å opprette flere tråder i uka for å få beklaget seg over hvor mye puter hun har, hvor ofte hun maler om, hvem som eier firmaet etc, etc. Anonymous poster hash: 7ed99...e85
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Nei, mye stæsj.. Men ser jo bare halve rommet? Anonymous poster hash: 6cf07...c1d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Hun har valgt veldig store møbler i så lite rom. Kunne gjort det mere romslig, men fargene og stilen er veldig fin. Anonymous poster hash: a6a3c...313
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Jeg synes det er fint. Har sett bilder fra jenterommet også når det er ryddet (puter i senga og ellers strøkent), og når det har vært barn på ferde (leker overalt, et skikkelig barnerom). Tenker at det er det samme med gutterommet. Anonymous poster hash: b0b7e...ed2
Kanutten83 Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Rommet er ikke stort, og måten hun har dandert senga på gjør at det ser overfylt ut, men om du fjerner putene osv fra senga så blir jo ikke rommet noe større å leke på? Skrivebordet er jo greit å ha da han tross alt går på skolen. Og det er plass bak døra til å leke på. Og om gutten er fornøyd med å ha de fargene på rommet så er det jo greit. Og han har jo leker på rommet, de er bare ryddet opp bak døra. Hun har jo lagt ut bilder av barnerommene etter en dag med lek, og da ser de ut som hvilket som helst barnerom, bare uten Batman på sengetøyet og Minnie mus på gardinene
Gjest meg&mini Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 For mye på for liten plass. Synes det ligner mer på et gjesterom enn at barnerom, noe som er trist. Et barnerom skal se ut som et barnerom:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Det ser ut som et gjesterom for voksne.. Anonymous poster hash: 4c64e...61b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Utrolig liten plass til å leke da? Det er fint, hvis man bor i en katalog, men Anonymous poster hash: a1ef5...11a
Monica Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Var et fint rom, men føler det er mer voksen stil. Og at kanskje mor har fått bestemme. Her så er det barna om får bestemme hvordan rommet skal se ut, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå