Gå til innhold

Når gubben holder prompeshow halve natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er så til de grader høyt at du hopper i senga og tror det er krig... Sovet utrolig dårlig i natt :( Hva er passende straff?

Anonymous poster hash: a73b8...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han sover kan han jo ikke noe for det. Jeg hadde heller lagt meg på et annet rom og latt han ligge i skitlukten. Samt bedt ham skifte sengetøy.

Anonymous poster hash: e910f...654

Skrevet

Straff? Gjorde han det med vilje?

Et ertesuppe i store mengder i dag, sviskekompott til dessert.

Skrevet

Jeg straffer aldri mannen min (eller andre for den saks skyld), men om han er så dårlig i magen hadde jeg lagt meg et annet sted - eller vekket han så han kunne gått på do. OG fått han til å revurdere kostholdet sitt.

Skrevet

Undersøke hva magen hans ikke tåler at han spiser, og så holde ham unna den maten.

Anonymous poster hash: 15ccc...fd6

Skrevet

Skal du begynne å straffe folk for ting de ikke kan noe for? Da bør en vel straffe noen for å snorke også da ;)

Skal vi si offentlig gapestokk eller dødsstraff ? :P

Anonymous poster hash: 84e9c...09e

Skrevet

Bleh.. Ville lagt meg på et annet rom og sagt at jeg ikke var så gira på morgensex akkurat..

Skrevet

Skifte sengetøy pga fis? Eh... Da må dumskte hver dag - du fiser endel selv også skjønner du, når du sover ;)

Anonymous poster hash: 9d754...161

Skrevet

Hahaha, å idioter dere er! Humørløse på søndags morningen eller???

Anonymous poster hash: a73b8...4c2

Skrevet

Sett opp vinduet hele natten og luftrenser/duft på hans side...du kan jo henge noen Wonderbaum i nattlampa hans bare for å poengetere

Anonymous poster hash: 98c93...63b
Skrevet

Om det er hver natt ville jeg fått han til legen. Funnet ut om han trenger å legge om kostholdet sitt.

Om det kun var i natt og dere spiste/drakk noe annet enn vanlig på lørdagskvelden ville jeg ikke gjort noe.

Regner med jeg promper rimelig mye i perioder selv, men jeg har UC så det vet mannen.

Anonymous poster hash: 11ef8...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...