Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Kan vel kanskje begynne å håpe at jeg endelig er blitt gravid nå?!😊 Fortsatt 4 dager før ikm..men siden onsdag har jeg fått svak positive graviditetstester som kommer tidligere og sterkere for hver dag jeg tester☺ Anonymous poster hash: 7942a...b30
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Gratulererer 😊 du er nok gravid Anonymous poster hash: 33035...ced
alenemamma_ Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Her er resultatene som jeg har fått fra 8 dager før ikm
alenemamma_ Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Noen som har fått positiv digitaltest 4 dager før ikm?☺
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Gratulerer! Disse er mer enn positiv nok :-) Du er gravid! Anonymous poster hash: 54007...f18
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Her er det nok ingen tvil, gratulerer Anonymous poster hash: 47642...699
alenemamma_ Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Ååh, dere mener det altså? tror jeg må til å ta digitalresten i morgen
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Gratulerer! Ingen tvil Anonymous poster hash: af8f1...12a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Noen som har fått positiv digitaltest 4 dager før ikm?☺ Ja, med førstemann Var på en måte så urolig i hele meg, sitret i magen og jeg følte meg så varm. Tok cb digital og den var positiv Anonymous poster hash: 08ae2...44a
alenemamma_ Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Takk?! tror ikke jeg klarer å vente med digitaltesten til i morgen:O
Mononoke Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Ta den digitale nå du, for her er det jo ikke tvil! Gratulerer med mini på vei:) jeg fikk positiv test fem og fire dager før IKM, og de var ikke i nærheten så sterk som dine..
alenemamma_ Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Det var selvfølgelig "testfeil" på den jeg hadde, så fikk bare tomt display fra begynnelse til slutt får se om jeg får tak i en ny i morgen *utålmodig*
alenemamma_ Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Fikk tatt ny digitaltest idag, som lyste "gravid 1-2"😄😆
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #21 Skrevet 7. april 2014 Gratulerer! Kjenner følelsen. Tenker ikke på annet og er bare lykkelig!! Anonymous poster hash: e343a...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå