Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Om natten, på tur, osv? Anonymous poster hash: fa9a6...ad0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 På tur: kjøp en bento jar hos babyshop/barnas hus. Denne har stor nok åpning til at man kan sette inn en flaske. Fyll den halvfull med kokende vann. Kjøp ferdigblandet nan i butikken. Hell over i flasken, og sett den noen minutter i det varme vannet. Anonymous poster hash: 9e301...f18
Ziva Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Mange år siden jeg hadde flaskebarn. På tur så hadde vi Avent sin termoveske, den rommet to flasker. Lagde i stand blandingen lot den avkjøle litt før vi puttet flaskene i termovesken og dro på tur. Hvor lenge de kunne være i vesken før de ble kalde husker jeg ikke. Hvis vi skulle på besøk så hadde vi med flaske og ferdig blandet nan, varmet bare i vannbad eller micro. På natten hadde vi flasker klare i kjøleskapet som ble varmet i microen. Men som sagt mange år siden jeg hadde flaskebarn. Vi handlet ofte i Sverige og kjøpte ferdig blandet nan der da prisnåvet var langt under det norske.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Termos! På natten hadde vi alt klart, bare å helle vann i flasken, alt oppmålt på forhånd samt temperert. På tur hadde vi med en flaske med kaldt vann, termin med varmt vann og porsjoner med melkepulver. Kunne ikke bruke nan/ hipp pga melkeallergi, men hadde nok brukt ferdigblandet på tur da kan jeg tenke meg. Anonymous poster hash: 7b4c2...b2a
Gjest usababy Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 På tur: Kjøp flaskevarmere som ikke trenger strøm. En metallbit inni varmeren klikkes og så aktiveres varmen. Om natten og ellers bruker vi micro. Skjønner ikke at mange syns termos er enkelt. Mye enklere å varme i micro og så er maten ferdig på et blunk. Syns vi
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Om natten: Før leggetid koker du vann, avkjøler til passe temperatur (temperaturen er avhengig av hvilken mme) og oppbevarer i en termos. Ha mange flasker klare. Fordel pulver i en pulverdosett. På tur: Kok vann, avkjøl til passe temperatur og oppbevar vannet i en termos. Ha med pulver i dosett og ekstra pulver. Ha med rene flasker. Anonymous poster hash: aa70a...d7b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Hvis du tenker på campingtur, kan du kjøpe en vannkoker eller primus og kjele. Anonymous poster hash: aa70a...d7b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Microsterilisator! Anonymous poster hash: db61b...b95
mrsmergaert Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Skal jeg ut, bruker jeg ferdigblandet hipp, og det samme på natta. Jeg varmer det ikke for babyen liker romtemperert melk. Så for min del er det ganske så enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå