Gå til innhold

Gift mann.. Og her kommer unnskyldningene mine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en gift mann med tre barn. Ikke små. Selv er jeg alenemor, og av flere grunner ønsker jeg ikke noe fast akkurat nå, i tillegg til at vi to har utrolig god kjemi.

Har diskutert dette med kona med han, og han kjører alle disse norsk ukeblad-argumentene, "hun er ikke glad i meg mer- vi er sammen for barna - jeg har lyst til å gå fra henne" .

Ikke at jeg forstår hvorfor, jeg er ikke keen på ham sånn utenom sex - men han har vel noen faste fraser han lirer av seg, Gud vet.

Om jeg ikke har hatt litt dårlig samvittighet? Jo. Men han har flere felles bekjente med meg, og han blir visstnok tatt i utroskap flere ganger i året; men hun går ikke fra ham, men dukker opp med nye Vuitton-vesker istedet.

Hvorfor skal jeg da føle meg dårlig, når kona helt tydelig er klar over hvordan han er? Kan jeg ikke bare kose meg?!

Anonymous poster hash: 07b7a...f86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et skikkelig sjarmtroll du har funnet deg.

At du syns det er greit å dele mannen med en haug damer skjønner jeg ikke, om det kun er sex aldri så mye. Å være så til de grader et nr i rekken er for meg ganske usmakelig.

Du kan gjøre akkurat som du vil, men moralsk forkastelig å ligge med en gift mann er det uansett.

Skrevet

At konen er klar over det enorme sviket fra mannen, uskyldiggjør jo ikke utroskapen på noe som helst nivå?

Så på spørsmålet ditt er svaret enkelt og greit: Nei!

Skrevet

Prøver du å overbevise oss eller deg selv om at dette er greit?

Skrevet

Ingen av delene. ;)

Er egentlig overbevist om at det ikke er greit, og avbrøt før jeg hadde sex med ham. Ville bare være litt destruktiv og få litt kjeft ;)

HI

Skrevet

Det er ikke så rart hun ikke er glad i ham mer når han holder på slik!

For noen kan det være vanskelig å gå selv om mannen er en drittsekk - bare tenk på de som blir og blir tilogmed når mannen er voldelig. De tror og håper det skal bli bedre selv om alle andre rundt dem ser at mannen aldri vil forandre seg.

Så kanskje hun ER glad i ham, og tar imot disse veskene og håper det er siste gang?

Mannen er selvsagt den som har ansvaret her, men så tenker jeg at vi damer trenger ikke å hjelpe slike mannfolk til å være enda mere drittsekker.

Anonymous poster hash: 1e71c...650

Skrevet

Du kan ikke skrive slike tråder her inne uten å bli slaktet levende og det vet du 😊 du vil bare lage litt liv her inne

Anonymous poster hash: 148d5...717

Skrevet

Godt sagt om at vi damer ikke trenger å hjelpe mannfolk til å oppføre seg sånn.

Joda, visste jeg ville bli slaktet; og håpet litt på det. Har hatt kjempedårlig samvittighet siden jeg hadde besøk av ham :/

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...