Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hei. Siden mannen er enda mer inkompetent enn meg til praktiske ting, så har jeg besluttet og tatt ansvaret for å få innglassert balkong i leiligheten vår. Men er helt blank. Kloke damer. Hvilke erfaringer har dere med innglassert balkong? Hva må jeg tenke på når jeg snakker med anbuderne? Hva er best å ha? Yikes. Kunne ønske vi hadde noen kloke håndverkere i familien nå... Anonymous poster hash: 0d754...cb5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Det er vel bare i blokk det er vanlig? Hvis dere bor i blokk har dere ikke lov å endre fasaden selv. Styret vedtar, og det blir likt for alle Anonymous poster hash: 821da...4ba
Serepta Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Det viktigste er at du får lov å gjøre det. I borettslag/sameie er dette en generalforsamling-sak. Usikker på om kommunen også må søkes. Innglassingen : Her må dere finne ut hvordan bruken skal bære. Helårs med full isolasjon i gulv og glass, eller kun til bruk ved plussgrader ? Her er det stor prisforskjell. For å sammenligne anbudene, er det viktig at de omhandler de samme elementene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå