Gå til innhold

Innglassert balkong for dummies


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

 

Siden mannen er enda mer inkompetent enn meg til praktiske ting, så har jeg besluttet og tatt ansvaret for å få innglassert balkong i leiligheten vår. 

 

Men er helt blank. 

 

Kloke damer. Hvilke erfaringer har dere med innglassert balkong? Hva må jeg tenke på når jeg snakker med anbuderne? Hva er best å ha? Yikes. Kunne ønske vi hadde noen kloke håndverkere i familien nå...

 

 



Anonymous poster hash: 0d754...cb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare i blokk det er vanlig? Hvis dere bor i blokk har dere ikke lov å endre fasaden selv. Styret vedtar, og det blir likt for alle

 

Anonymous poster hash: 821da...4ba

Skrevet

Det viktigste er at du får lov å gjøre det. I borettslag/sameie er dette en generalforsamling-sak.

Usikker på om kommunen også må søkes.

 

 

Innglassingen : Her må dere finne ut hvordan bruken skal bære. Helårs med full isolasjon i gulv og glass, eller kun til bruk ved plussgrader ? Her er det stor prisforskjell.

 

For å sammenligne anbudene, er det viktig at de omhandler de samme elementene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...