Gå til innhold

… Og der var dagen i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske di 3 søte små var like trett som meg, og hadde et lite ønske om å bare sove en liten time til :P Men nå flyr dem rundt, og ei overtrett mamma prøver så godt hun kan å holde dem unna fanteri. Noe som forsåvidt er kjempegøy når alle 3 kan dele seg og finne på noe ramp i hver ende av huset, så ho mor sjøl får litt morgentrim og håret blir ekstra bustete!

Ha en riktig fin dag! Har dere noen planer for dagen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God søndag til deg og småtrolla ! :)

Skrevet

God morgen! Mine små sov helt til kl 6 idag. Ha ha, det er jo nesten så man føler seg uthvilt! Heldigvis skjønner de å ta det litt med ro om morgenen så mor kan få i seg kaffen og våkne litt.

I natt har det kommet så mye fin, ny snø at vi må ut å leke litt i den og så er det lammestek til middag. Nam!

Skrevet

Nå er det bare meg som er våken, regner ikke med at huset våkner med det første. Bare murmeldyra som er hjemme.

Jeg skal etterhvert på skolen, eldstejenta mi er på overnatting med korpset på skolen. Så dit skal jeg etterpå siden jeg har vakt der idag. Håper jeg kan sitte der med strikketøyet mitt. Unger kommer nok innom titt og ofte, men forhåpentligvis går alt som det skal og jeg må ikke jobbe for mye. (Satser på ingen ødlegger noe slik at jeg må reparere er riktig)

Så lyst til å bli ferdig med noe jeg strikker på.

Anonymous poster hash: dd103...9eb

Skrevet

Her ropte mini kl 0511....

Fikk lurt han til litt mer soving frem til nesten 8 :)

Hadde sikkert sovet lengre om vi hadde rukket alle måltidene i går. Feriet 1 års dag :) Men, han er glad som en sol og veldig kosen :)

Skrevet

Huff, så tidlig barna dine var oppe i dag, HI! Selv stod jeg opp en time etter at du postet innlegget ditt her, men barna sov fortsatt. Jeg har jobbhelg, så det er planen min i dag ;)

Anonymous poster hash: 61072...cfb

Skrevet

God morgen :)

Er veldig trøtt etter namnefest i går, men babyen tok null omsyn til det og forlangte å få stå opp kl 7. Det var så uaktuelt at ho fekk komme opp i senga vår ein liten time. Men avslappande er det ikkje når ei pratsom tulle på 4.5 mnd er opplagt og superblid. Får i alle fall starte dagen tidlig.

Eldste våkna ca kl 9 i den alderen, og drøyde gjerne til 10 etter ein rangel. Nyttar ikkje å tru på noko slikt med yngste.

Trøstar meg med at det tross alt er bedre no som ho ikkje et på natta lenger. Eg kjenner også mange som ville vere storfornøyd med å få sove til kl 7, og minner meg sjølv på at det for mange slettes ikkje er nok å putte inn ein smokk kl 6.

Skrevet

Her er det morgen kl 6 hver dag, men med verdens blideste og nydeligste lille gutt som smiler mot meg hver morgen, så gjør det ingen verdens ting :) 

Anonymous poster hash: 89c22...ae7
Skrevet (endret)

Småen her sov til 8 :D

Han har aldri stått opp tidliger enn 7,å sover gjerne til klokken 9 om han får lov til det.

I dag skal vi til bestemor og bestefar noe han syns han stor stas :)

Endret av me_87
Skrevet

Både lillemor på 1,4 år og frøkna på 7 sov til 8 :-)

Skrevet

Han på 2 mnd våkna kl halv ni og fekk mat etter å ha sove siden halv ti o går. No ligge han vogga si ved siden av meg og tar morgonluren.

Eg ligg i senga og høyrer på toåringen som nettopp vakna og pludrer med bamsane sine, og tenker at snart skal vi stå opp. Luksus :)

Anonymous poster hash: 8680d...a1c

Skrevet

I dag sov begge to til halv 9. Mannen hadde allerede stått opp å laget frokost, så det ble en deilig start på dagen :)

Senere skal jeg og barna være med på visning i lag med min far, og etterpå blir det lammestek til middag.

Skrevet

Når ungene sto opp, aner jeg ikke. De er sin fars ansvar lørdags- og søndagsmorgner, han er morgenfugl, det er ikke jeg. Nå skal jeg snart stå opp, jeg også...

Anonymous poster hash: 34c0a...4f1

Skrevet

Rangling gjennom natta.. igjen... hurra for besteforeldre som sender mor til sengs igjen og tar gromguten ut på tur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...