Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Gutten min skal konfirmeres. Hadde dere gidd penger utenom? Hva har dere gjort selv evt kommer til å gjøre og evt hvor mye? Anonymous poster hash: 678be...e39
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 gidd? Utenom hva? Anonymous poster hash: 6c501...a9a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Gidd??? Hvorfor fokus på hvor mye og bla bla. Lag enn fest,gi barna en skikkelig gave. Og ikke plag oss med kjedeligheter w Anonymous poster hash: fbe56...967
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Jeg lurer bare på om det er vanlig og evt hvor mye? Er det for mye å spørre om her inne? Anonymous poster hash: 678be...e39
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Jeg lurer bare på om det er vanlig og evt hvor mye? Er det for mye å spørre om her inne? Anonymous poster hash: 678be...e39 Ja når du bare spammer ned forumet med flere av disse innleggene er det det. Få deg et liv. Anonymous poster hash: 6c501...a9a
*Miss Marple* Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Jeg lurer bare på om det er vanlig og evt hvor mye? Er det for mye å spørre om her inne? Anonymous poster hash: 678be...e39 Ja når du bare spammer ned forumet med flere av disse innleggene er det det.Få deg et liv. Anonymous poster hash: 6c501...a9a Mulig du skal ta ditt eget råd til etterretning? Men nå har du kanskje sovet litt og blitt i litt bedre humør sånn at du klarer å oppføre deg? Til hi: Det er veldig forskjellig hva foreldre gjør til egne barns konfirmasjon. Noen gir penger, noen gir en gave til minne om dagen og noen gir ingenting. Alt er vel like vanlig. Vi ga en pengesum når våre barn ble konfirmert.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Det heter GITT!!!! Faens idioter her Anonymous poster hash: b3c79...f7f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Det heter GITT!!!! Faens idioter her Anonymous poster hash: b3c79...f7f Kanskje du skulle prøve å sove litt til? Sånn at du blir litt hyggeligere å være rundt? Anonymous poster hash: d9352...813
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Det går da an å svare skikkelig! Blir gal av alle de fæle svarene som blir gitt! Hl: jeg er vant med at det blir gitt gave i tillegg til selve festen. Jeg fikk bunad, broren min fikk dress og penger for tilsvarende sum. Hva som er vanlig ellers vet jeg ikke, men ville hvertfall gitt en liten oppmerksomhet utenom:-) Anonymous poster hash: 7f61b...506
☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Eg er vand med at konfirmanten får fest og antrekk av foreldra, ingen gåve utover det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå