Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 I kveld hadde vi omsider sex for første gang etter fødselen (ungen er 15 mnd). Vi har hatt dette problemet i noe grad tidligere også, men i kveld dveler jeg mer med det enn vanlig. Han ble nemlig ikke skikkelig stiv, og mistet ereksjonen helt etter at han hadde trengt inn i meg. Skulle tro at etter å ikke hatt sex på over 1,5 år så skulle lysten være på topp!! Var det for meg! Jeg har lagt på meg en del, men gått ned også etter fødselen. Har ca 10 kg igjen. Gjorde mye knipeøvelser etter fødselen, men har vel i grunn sluttet litt med det da det "aldri ble noe på meg". Men føler meg ikke kjempevid altså! Flere som sliter med noe av det samme...? Fikk meg en skikkelig selvtillitsknekk i dag! Og vet ikke om jeg klarer å ha det slik i det lange løp. Så og si aldri sex, og når vi har det går det ikke! Anonymous poster hash: 9efd8...54a
<3 2G <3 Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Snakket dere sammen etterpå? Jeg mener det er alfa og omega i et forhold med god kommunikasjon. Da klarer en de fleste nedturene. Har lite erfaring med problemet deres, så ikke så mange kloke ord fra meg dessverre.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Snakket dere sammen etterpå? Jeg mener det er alfa og omega i et forhold med god kommunikasjon. Da klarer en de fleste nedturene. Har lite erfaring med problemet deres, så ikke så mange kloke ord fra meg dessverre. Ja.. Jo.. Vi har snakket om det så mange ganger før. Kjente bare jeg ble så LEI og oppgitt over at det var slik ennå. Forventet en sprengkåt gubbe etter all denne tiden. Så frustrende med et sexliv som er over før man er fylt 30 liksom.. Og jeg er ikke spesielt seksuell av meg engang! Anonymous poster hash: 9efd8...54a
shewolf Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Kanskje han fikk prestasjonsangst, etter så lang tid?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Kanskje han fikk prestasjonsangst, etter så lang tid? Ja det kan jo hende. Men hva gjør man med det da? Sexen var spontan, ikke noe planlagt alla i kveld skal det skje. Og jeg skjulte min skuffelse godt og forsøkte å få han stiv igjen. Sa at det var godt å bare kose igjen, etter så lang tid osv. Er viagra noe for oss? Penispumpe og ring? Noen som har forsøkt? Tviler på at han vil det da men.. Anonymous poster hash: 9efd8...54a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 omg 15 mnd uten sex???? hvordan klarer dere å være sammen uten å knulle..? kan hende at d er lenge sia han runka så da mister han stivheten fort eller kommer han fort..prøv å sug han litt, eller se porno, glidemiddel og pul i vei Anonymous poster hash: 93c12...4ff
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Det gikk over av seg selv hos oss. Problemet var prestasjonsangst. Gjorde absolutt ingenting, annet enn å bare bli komfortable med hverandre igjen. Kos, klem, kyss og blowjob den neste uka. Jeg sugde ham som en del av forspillet, så han var ordentlig hard. Vet ikke om du burde gjøre så stor deal ut av det? Se hva som skjer neste gang Anonymous poster hash: 7abfe...2ef
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 omg 15 mnd uten sex???? hvordan klarer dere å være sammen uten å knulle..? kan hende at d er lenge sia han runka så da mister han stivheten fort eller kommer han fort..prøv å sug han litt, eller se porno, glidemiddel og pul i vei Anonymous poster hash: 93c12...4ff Godt spm.. Har bare blitt sånn. Litt fordi vi hadde dette ereksjonsproblemet før også, og jeg syns sex ble kjedelig og rutinemessig (måtte alltid kjøre på som duracellkaniner for at det skulle gå, og da jeg ble gravid var det litt "oppdrag fullført" for min del). Men mest fordi vi ikke har sovet på samme rom siden mini ble født. Vi bytter på å sove sammen med han. Ved nærmere ettertanke har vi kun hatt sex to ganger nå, siden mini ble laget, i april for 2 år siden...!! En gang under svangerskapet, og altså i går. Begge gangene uten at det har gått for han. Jeg har tidligere sugd han masse, vi har prøvd porno også, uten noe kjemperesultat (han blir stiv der og da, men holder ikke). Jeg er litt lei den typen sex, vil at kos skal gå over i "øm" sex liksom. Sex for å vise at vi ER glade i hverandre. For jeg begynner å bli veldig i tvil! Anonymous poster hash: 9efd8...54a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Det gikk over av seg selv hos oss. Problemet var prestasjonsangst. Gjorde absolutt ingenting, annet enn å bare bli komfortable med hverandre igjen. Kos, klem, kyss og blowjob den neste uka. Jeg sugde ham som en del av forspillet, så han var ordentlig hard. Vet ikke om du burde gjøre så stor deal ut av det? Se hva som skjer neste gang Anonymous poster hash: 7abfe...2ef Så fint å høre at det gikk over Gjør ikke noe stor deal ut av det overfor han altså. Derfor vi ikke snakket om det i går heller, det har vi jo gjort før, -maange ganger. Men vi har vært sammen i 7 år, og hatt dette problemet på og av hele tiden. Hvordan kan han ha prestasjonsangst fortsatt? Ser den med i går, iom at gått så lang tid, men hva med før -da sexen var regelmessig? Han er en fyr med et naturlig forhold til kropp. Verre med meg som helst vil ha lyset av, men selv jeg kan få orgasme sammen med han (og jeg har hatt problemer med det). Anonymous poster hash: 9efd8...54a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Viagra er tingen :-) Har tenkt tanken. Kan du fortelle litt hvordan det funket? Har lest at lysta må være der, hvis ikke funker det ikke. Så da vil man jo få klarlagt DET i allefall..! Anonymous poster hash: 9efd8...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå