Gå til innhold

Dere som slanker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere spist som snacks/snop i helgen?

Jeg hadde to knekk av en kvikk lunsj i går. Og i dag litt ostepop + popcorn i dag.

Anonymous poster hash: ff397...0f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt smågodt(Ca.8 biter) og ett glass rødvin. I tillegg unner jeg meg alltid god middag og frokost i helgene. Da er det gjerne grapefuktjuice, eggerøre og iskaffi. Til middag blir det blodig biff, aspargesbønner og fløtegratinerte poteter :)

Jeg slanker meg egentlig ikke lenger siden jeg har nådd målene mine, men jeg har blitt mindre glad i søtsaker etter en slankeperiode.

Anonymous poster hash: 6125c...655

Skrevet

Jeg slanker meg ikke. Bare prøver å holde meg slank hele tiden.

Null snacks i går, en kanelbolle i dag.

Anonymous poster hash: 38939...759
Skrevet

Snacksen kommer vel kanskje litt an på hvilken diett man følger. Jeg slanker meg ikke nå siden jeg er gravid og har vært lite aktiv de to siste trimesterne pga ekstrem bekkenløsning og pga det har jeg est ut. Jeg får det av igjen etter svangerskapet med MYE innsats, og følger som regel prinsippene til Grete Roede, sunn variert kost og da har du så og så mange kalorier i uken til kosemerker hvor du kan spise hva du vil (350 kcal).

Variert kost og masse digg mosjon så blir man slank OG frisk :-) gleder meg allerede til jeg kan starte igjen med cardio <3

Skrevet

Spist mer i dag enn ellers + 100g melkesjokolade! Tenker jo at jeg skal leve med denne livsstilsendringen, og da må jeg unne meg litt godis en dag i uken...Mitt problem var tidligere at helgen varte fra fredag formiddag tom mandag ettermiddag  :blink:

Anonymous poster hash: 2f25a...c6a
Skrevet

Jeg unnet meg litt ost i salaten ikveld :D

Hadde kjøpt inn 2 poser med chips, men orka ikke tanken på dem en gang. Godt det er den veien da :P

Skrevet

Livet er for kort til å være på slankekur!

Skrevet

Livet er for kort til å være på slankekur!

du, jeg veksler mellom å tenke slik, og tenke at livet er for kort til å ha en kropp man er misfornøyd med (15kg for mye)

Derfor er min nye plan, ned i vekt med deilig slankemat, men unne meg litt godis på lørdager  :) 

Skrevet

Slankemat, eller rett og slett sunn og god mat? Junk er ikke god mat.

Skrevet

Slankemat, eller rett og slett sunn og god mat? Junk er ikke god mat.

slankemat i forhold til å tenke kaloriinnhold 

karbonadedeig i stedet for kjøttdeig, unngå smør på skiva, knekkebrød fremfor brød, lette produkter, salat og grønnsaker, mye fisk og rent kjøtt. Ville spist mer om jeg ikke ville ned i vekt + junket litt av og til ;)

Skrevet

Det er jo bare sunt og godt for kropp og sjel 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...