Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 De siste dagene er jeg SÅ svimmel! Ser svart av og til, går i bakken. Skjer når jeg sitter også. Og feks ikveld er pupillene mine veldig utvidet . Samt mye vondt i hodet som ikke ser ut til å gi seg Anonymous poster hash: 7766a...264
skjotta Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 At folk kan ha så alvorlige symptomer på at noe er galt og så velge å spørre på et nettforum i stedet for å gå til legen er for meg et mysterium...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Alvorlige symptomer? Jeg har ikke sett på det som alvorlig. Kun irriterende, ubehagelig og vondt. Anonymous poster hash: 7766a...264
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Kan være noe farlig som anaurisme, svulst, kreft eller bare at du er sliten. Gå til legen! Anonymous poster hash: c9ad8...446
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Kan være noe farlig som anaurisme, svulst, kreft eller bare at du er sliten. Gå til legen! Anonymous poster hash: c9ad8...446 Ja, jeg får vel bare ta turen. Hater det. For liker ikke føle st det er noe "hele tiden" ( ja, teit. Men oppvokst med "det går over"....). Det med pupillene var bare nå ikveld da. Men men Anonymous poster hash: 7766a...264
skjotta Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Alvorlige symptomer? Jeg har ikke sett på det som alvorlig. Kun irriterende, ubehagelig og vondt. Anonymous poster hash: 7766a...264 du ser ikke på det som alvorlig at du mister bevissthet uten "grunn" og at pupillene dine er utvidet? Darwin award neste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå