Gå til innhold

Hva er dette mon tro...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene er jeg SÅ svimmel! Ser svart av og til, går i bakken. Skjer når jeg sitter også. Og feks ikveld er pupillene mine veldig utvidet . Samt mye vondt i hodet som ikke ser ut til å gi seg

 

Anonymous poster hash: 7766a...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At folk kan ha så alvorlige symptomer på at noe er galt og så velge å spørre på et nettforum i stedet for å gå til legen er for meg et mysterium...

Skrevet

Alvorlige symptomer? Jeg har ikke sett på det som alvorlig. Kun irriterende, ubehagelig og vondt.

 

Anonymous poster hash: 7766a...264

Skrevet

Kan være noe farlig som anaurisme, svulst, kreft eller bare at du er sliten.

Gå til legen!

 

Anonymous poster hash: c9ad8...446

Skrevet

Kan være noe farlig som anaurisme, svulst, kreft eller bare at du er sliten.

Gå til legen!

 

Anonymous poster hash: c9ad8...446

Ja, jeg får vel bare ta turen. Hater det. For liker ikke føle st det er noe "hele tiden" ( ja, teit. Men oppvokst med "det går over"....). Det med pupillene var bare nå ikveld da. Men men

 

Anonymous poster hash: 7766a...264

Skrevet

Alvorlige symptomer? Jeg har ikke sett på det som alvorlig. Kun irriterende, ubehagelig og vondt.

 

Anonymous poster hash: 7766a...264

du ser ikke på det som alvorlig at du mister bevissthet uten "grunn" og at pupillene dine er utvidet?

 

Darwin award neste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...