Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Han er ekstrem når det gjelder og rydde så han går og hakker og kjefter på meg hele tiden. Skulle tro til tider han var faren min slik som han oppfører seg. Sier til meg at vist jeg ikke skjerper meg så flytter han ut, hallo så barnslig. Jeg kom hjem fra jobb ikveld og varma meg opp taco og ungene satte seg ned sammen med meg, plutselig klikker det for han fordi ungene søler litt, og jeg for skylden fordi jeg lar de gjøre som de vil. Stakkars barn, dem må da få kose seg. Han tar bilen og drar fordi han ikke orker og være inne. Uff jeg blir så oppgitt og lei meg, jeg har ikke overskudd til og rydde hele tiden pluss 100% jobb jeg. Noen ganger tenker jeg at skal jeg ringe megler og få takst på huset og selge slik at vi kan flytte vært til vårt, men så vondt og sårt. Har jo to barn samme og vært sammen i 18 år. Mye møter i PPT med begge barna og vi har nesten ikke sex lengre:( vi Hamar aldri barnevakt så vi kan gå ut sammen. Møkka lørdag... Måtte bare få ut tankene mine. Anonymous poster hash: 73d45...7b3
LittLykkelig Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Høres ut som det er noe annet som plager han. At han er utilfreds og lar det gå ut over dere. Prøv å snakk ordentlig med han når ingen av dere er sure. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå