Gå til innhold

Han spiser så ofte!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 13 uker spiser så ofte! Ca annenhver time. La seg for kvelden 19.30, 22 var det tid for mat igjen....Har jeg lite melk??? Han har stramt tungebånd, om det har noe å si...Venter på å få det fikset.

 

Anonymous poster hash: a66ea...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har også spist ca annenhver time, på kvelden enda oftere. Til gjengjeld sov de da godt om natten etter siste måltid rundt kl 22-23. Det er helt normalt at mm barn spiser veldig ofte pga mm er veldig lettfordøyelig :)

Skrevet

Helt normalt :-)



Anonymous poster hash: c5ad5...308
Skrevet

Jenta mi spiser hver andre time døgnet rundt. Hun er snart 5 måneder. Gleder meg til avvenning!  :laugh:



Anonymous poster hash: 2aabb...63f
Skrevet

Ser jo så mange her inne som har babyer som sover i 8-10 timer i strekk, føles som alle gjør det! Godt å lese at vi ikke er alene om baby som spiser ofte!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a66ea...1fb

Skrevet

Ser jo så mange her inne som har babyer som sover i 8-10 timer i strekk, føles som alle gjør det! Godt å lese at vi ikke er alene om baby som spiser ofte!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a66ea...1fb

Få babyer på 2-3 måneder sover mange timer i strekk. ;)

 

Anonymous poster hash: 39bba...0ec

Skrevet

Virker ikke sånn på forumet for oss med baby på 0-1 - forumet...:/

 

Anonymous poster hash: a66ea...1fb

Skrevet

Virker ikke sånn på forumet for oss med baby på 0-1 - forumet...:/

 

Anonymous poster hash: a66ea...1fb

Babyer som får mme gjør ofte det. Noe annet med som får mm.

 

Anonymous poster hash: 39bba...0ec

Skrevet

Virker ikke sånn på forumet for oss med baby på 0-1 - forumet...:/

 

Anonymous poster hash: a66ea...1fb

Det er fordi at de som har barn som sover mindre, ikke har tid eller energi til å henge på forum like mye ;) 

 

Anonymous poster hash: c5ad5...308

Gjest Turid87
Skrevet

Min ammes hver 1,5-3 time hver natt enda. 9 mmd gammel og liker kun mm. På dagtid ble det litt sjeldnere amming etter 3mnd alder..men har alltid ammet minst hver 4.time.

Skrevet

husker den tiden hvor mini spiste 10-11 ganger hver dag. Var sååå delig når han begynte å spise rundt 5 ganger :) 



Anonymous poster hash: 54a49...a22
Skrevet

Det beste er nok å begynne med mme

 

Anonymous poster hash: 455d5...1da

Skrevet

Helt normalt. Da mine var rundt 4 mnd begynte jeg å gi litt grøt som var svært tynn og etterhvert økte jeg mengden.

Gjest usababy
Skrevet

Gir du mme om kvelden så sover han nok lengre. Det metter mer enn mm.

Skrevet

Ser jo så mange her inne som har babyer som sover i 8-10 timer i strekk, føles som alle gjør det! Godt å lese at vi ikke er alene om baby som spiser ofte!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a66ea...1fb

Min har ikke sovet hele natta på ti mnd...

 

Anonymous poster hash: 910ec...bf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...