Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Mini på 13 uker spiser så ofte! Ca annenhver time. La seg for kvelden 19.30, 22 var det tid for mat igjen....Har jeg lite melk??? Han har stramt tungebånd, om det har noe å si...Venter på å få det fikset. Anonymous poster hash: a66ea...1fb
Kanutten83 Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Mine har også spist ca annenhver time, på kvelden enda oftere. Til gjengjeld sov de da godt om natten etter siste måltid rundt kl 22-23. Det er helt normalt at mm barn spiser veldig ofte pga mm er veldig lettfordøyelig
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Helt normalt :-) Anonymous poster hash: c5ad5...308
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Jenta mi spiser hver andre time døgnet rundt. Hun er snart 5 måneder. Gleder meg til avvenning! Anonymous poster hash: 2aabb...63f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Ser jo så mange her inne som har babyer som sover i 8-10 timer i strekk, føles som alle gjør det! Godt å lese at vi ikke er alene om baby som spiser ofte! Hi Anonymous poster hash: a66ea...1fb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Ser jo så mange her inne som har babyer som sover i 8-10 timer i strekk, føles som alle gjør det! Godt å lese at vi ikke er alene om baby som spiser ofte! Hi Anonymous poster hash: a66ea...1fb Få babyer på 2-3 måneder sover mange timer i strekk. Anonymous poster hash: 39bba...0ec
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Virker ikke sånn på forumet for oss med baby på 0-1 - forumet...:/ Anonymous poster hash: a66ea...1fb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Virker ikke sånn på forumet for oss med baby på 0-1 - forumet...:/ Anonymous poster hash: a66ea...1fb Babyer som får mme gjør ofte det. Noe annet med som får mm. Anonymous poster hash: 39bba...0ec
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Virker ikke sånn på forumet for oss med baby på 0-1 - forumet...:/ Anonymous poster hash: a66ea...1fb Det er fordi at de som har barn som sover mindre, ikke har tid eller energi til å henge på forum like mye Anonymous poster hash: c5ad5...308
Gjest Turid87 Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Min ammes hver 1,5-3 time hver natt enda. 9 mmd gammel og liker kun mm. På dagtid ble det litt sjeldnere amming etter 3mnd alder..men har alltid ammet minst hver 4.time.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 husker den tiden hvor mini spiste 10-11 ganger hver dag. Var sååå delig når han begynte å spise rundt 5 ganger Anonymous poster hash: 54a49...a22
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Det beste er nok å begynne med mme Anonymous poster hash: 455d5...1da
Rediken Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Helt normalt. Da mine var rundt 4 mnd begynte jeg å gi litt grøt som var svært tynn og etterhvert økte jeg mengden.
Gjest usababy Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Gir du mme om kvelden så sover han nok lengre. Det metter mer enn mm.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Ser jo så mange her inne som har babyer som sover i 8-10 timer i strekk, føles som alle gjør det! Godt å lese at vi ikke er alene om baby som spiser ofte! Hi Anonymous poster hash: a66ea...1fb Min har ikke sovet hele natta på ti mnd... Anonymous poster hash: 910ec...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå