Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Har du eller noen du kjenner gjort noe som er litt på kanten? Strekt lover og regler til det ytterste og kanskje trakke litt over?? Mine synder er nok å kjøre litt for fort... Anonymous poster hash: c8dc4...02f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Knuse brannalarmen i 8. klasse.. Ville gjøre noe hekkan før vi begynte med karakterer i 9. klasse. That's it.Kan ikke akkurat være så ikke-lovlydig når samboer er politi.. Anonymous poster hash: ae96e...a07
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Om vi snakker på nivået "kjøre litt for fort," så ja - selvfølgelig. Alle jeg kjenner har gjort noe i den sjangeren. Anonymous poster hash: 6d1cc...2aa
☆☆☆ Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Finst ingen som aldri har brutt ei lov, trur eg. Men (dette har vel ikkje særlig slagkraft når det kjem frå ein ikkje-religiøs, men men); "det er forskjell på guds lover og mennerskers forordninger." Dei fleste eg kjenner er moralsk innafor på dei viktige områda.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Jeg strekker lover og regler med jevne mellomrom. Jeg har snakket meg fra bøter osv, fordi jeg heldigvis har gjort research på forhånd Det er ikke alltid så ulovlig, men jeg strekker strikken litt lenger enn andre i aksjoner for bedre dyrevelferd, mot sirkus, miljøvern osv. Anonymous poster hash: 797d3...69a
RosaParasoll Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Hvem har ikke kjørt for fort eller akkurat i det det blir rødt lys i et kryss? Eller parkert på en hadikapparkering fordi man bare skulle løpe inn å kjøpe et par ting? Eller pratet i tlf mens man kjører, UTEN handfree? Jeg bryter vel loven så å si hverdag. Uhelbredlig kriminell!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Hvem har ikke kjørt for fort eller akkurat i det det blir rødt lys i et kryss? Eller parkert på en hadikapparkering fordi man bare skulle løpe inn å kjøpe et par ting? Eller pratet i tlf mens man kjører, UTEN handfree? Jeg bryter vel loven så å si hverdag. Uhelbredlig kriminell! Disse to synes jeg er ganske grove jeg da. Anonymous poster hash: b12d2...a4d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 jeg er jo fra rene kriminalfamilien, så det å kjøre litt for fort kan jo ikke sammenlignes.... Anonymous poster hash: 7107b...4a7
Voilà Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Hvem har ikke kjørt for fort eller akkurat i det det blir rødt lys i et kryss? Eller parkert på en hadikapparkering fordi man bare skulle løpe inn å kjøpe et par ting? Eller pratet i tlf mens man kjører, UTEN handfree? Jeg bryter vel loven så å si hverdag. Uhelbredlig kriminell! Prate i telefonen mens man kjører, og parkerer på handikapparkeringen? Hvis du gjør det så og si hver dag, er du en fare for deg selv OG andre, samtidig som du tar opp parkeringsplass som er viktig for dem som faktisk har lov til å parkere der. Skjerpings! Å kjøre for fort har jeg gjort noen få ganger. Er veldig sjeldent mer enn fem km/t over fartsgrensen, og skjønner ikke at folk tør å risikerer tusenlapper og sertifikat på å trosse en fastsatt fartsgrense - som er satt for å gjøre kjøringen tryggest mulig.
Fero Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Det var en gang et trafikkskilt. Også var det ikke mer..
RosaParasoll Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Hvem har ikke kjørt for fort eller akkurat i det det blir rødt lys i et kryss? Eller parkert på en hadikapparkering fordi man bare skulle løpe inn å kjøpe et par ting? Eller pratet i tlf mens man kjører, UTEN handfree? Jeg bryter vel loven så å si hverdag. Uhelbredlig kriminell! Prate i telefonen mens man kjører, og parkerer på handikapparkeringen? Hvis du gjør det så og si hver dag, er du en fare for deg selv OG andre, samtidig som du tar opp parkeringsplass som er viktig for dem som faktisk har lov til å parkere der. Skjerpings! Å kjøre for fort har jeg gjort noen få ganger. Er veldig sjeldent mer enn fem km/t over fartsgrensen, og skjønner ikke at folk tør å risikerer tusenlapper og sertifikat på å trosse en fastsatt fartsgrense - som er satt for å gjøre kjøringen tryggest mulig. Nei, jeg bor ganske langt utpå landet, så har liten eller aldri noe behov for å parkere på en hadikapplass, men jeg har gjort det. Og jeg kjører ikke så veldig fort jeg heller, men selv 5km/t over tillatt er å bryte loven. Klart, jeg tror ikke politiet ville stoppet deg for det, men skal man flisespikke så... Det med å prate i mobilen uten handsfree, er nok det groveste jeg gjør ja, men har aldri lange samtaler med noen når jeg kjører, og nåværende bilen har automatgir, ellers så hadde jeg nok ikke tatt tlf når den ringer.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Fartsbot får du når du kjører 10% over fartsgrensen pluss 2km/t i feilmargin. Eks. 60- sone: Du unngår bot hvis du måles til 68 (60+ 10%= 66+ 2) men får på 69. Men å kjøre i 61 i en 60- sone er fortsatt lovbrudd. Gjennom kjøreopplæringen lærte vi det aller viktigste; varsom, aktpågivende og hensynsfull. Anonymous poster hash: 6f172...717
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Hvem har ikke kjørt for fort eller akkurat i det det blir rødt lys i et kryss? Eller parkert på en hadikapparkering fordi man bare skulle løpe inn å kjøpe et par ting? Eller pratet i tlf mens man kjører, UTEN handfree? Jeg bryter vel loven så å si hverdag. Uhelbredlig kriminell! Jeg har aldri gjort noe av det. Anonymous poster hash: 88a1f...5d8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Jeg vet om folk som har kjøpt smuglersprit, stjålet, som generelt er umoralske... Men selv prøver jeg å holde meg i skinnet. Anonymous poster hash: 88a1f...5d8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Jeg har ALDRI parkert på handicap parkering, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller! Det er bare stygt! Anonymous poster hash: 93551...c88
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Jeg har kjørt for fort og den slags ting. Det verste bekjente har gjort er økonomisk utroskap som har herjet mye i lokalavisene. Anonymous poster hash: 2ec17...8c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå