Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg vil være med på konkurranser på instagram. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg deler et bilde videre..... Noen som kan forklare hvordan? (Har iPhone hvis det har noe å si) Anonymous poster hash: f6353...f33
Ylajali*84 Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Jeg lastet ned en app som heter photorepost
fikas Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Skjermbilde trykker ned knappen på toppen og menyknappen samtidig, så er det bare å hente fra album
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Skjermbilde trykker ned knappen på toppen og menyknappen samtidig, så er det bare å hente fra album Jamen det er jo ikke det andre har gjort! 😜 Åhhh, jeg skulle ønske jeg skjønte hvordan jeg gjorde. Hvis jeg trykker på kopier delings-URL så skal den være lagret i utklippstavle. Men HVOR er det??? 😝 Anonymous poster hash: f6353...f33
fikas Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Skjermbilde trykker ned knappen på toppen og menyknappen samtidig, så er det bare å hente fra album Jamen det er jo ikke det andre har gjort! 😜 Åhhh, jeg skulle ønske jeg skjønte hvordan jeg gjorde. Hvis jeg trykker på kopier delings-URL så skal den være lagret i utklippstavle. Men HVOR er det??? 😝 Anonymous poster hash: f6353...f33 Joda, det er det andre gjør også du åpner bildet, drar litt i det slik at ikke hele skjermbildet kommer med, men kun det bildet du skal dele. Vips det er den enkleste måten å gjøre det på. Ikke noe hokuspokus
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Skjermbilde trykker ned knappen på toppen og menyknappen samtidig, så er det bare å hente fra album Jamen det er jo ikke det andre har gjort! 😜 Åhhh, jeg skulle ønske jeg skjønte hvordan jeg gjorde. Hvis jeg trykker på kopier delings-URL så skal den være lagret i utklippstavle. Men HVOR er det??? 😝 Anonymous poster hash: f6353...f33 Joda, det er det andre gjør også du åpner bildet, drar litt i det slik at ikke hele skjermbildet kommer med, men kun det bildet du skal dele. Vips det er den enkleste måten å gjøre det på. Ikke noe hokuspokus Tusen takk 😊 da skjønte jeg det!! 👍 Anonymous poster hash: f6353...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå