Gå til innhold

Jippi :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Namnefesten unnagjort! Neste store familiearrangement er konfirmasjon om 13 år. Håpar eg har kvitta meg med motviljen mot å arrangere før den tid. Viss ikkje får vi lene oss på svigermor då også.

Takk og lov for svigermor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel gjennomført.

Her ble det gjennomført begravelse i går og det er bare fire uker til konfirmasjon. Ja ja, vi har da vel slikt å gjøre...

Skrevet (endret)

Ja, så har vi dei gongane ein kjem saman i sorg og ikkje glede. Svigers kom rett frå gravferd i går til namnefest i dag, stor kontrast. Spesielt for oldebesta som følgte søstra si den siste vegen eine dagen og feira oldebarn nr 4 den neste, med oldebarn 1, 2, 3, og 5 tilstades.

Håpar vi slepp gravferder nokre år, sjølv om oddsa er mot oss (oldemødrene er 82 og 88 i år, oldebesten er 85 i år og er fullt pleietrengande og har langtkomen demens). Det er som om familien framleis ikkje har reist seg etter tapet av mannens mormor då eldste berre var 5 dagar gammal. Men sånn er vel livet, sjølv umistelige folk går i grava utan at vi sluttar å leve livet vårt.

Håpar dei gode minnene etterkvart overskuggar sorga for dykk, Iiiiiik ♡

Endret av ★
Skrevet

Håpar dei gode minnene etterkvart overskuggar sorga for dykk, Iiiiiik ♡

Det håper jeg også!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått navnefest. Svigermødre er kjekke å ha.

Skrevet

Gratulerer :D

Jeg teller med gru ned til konfirmasjon og håper de ikke velger den veien :P

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Gratulerer med vel overstått :D

Skrevet (endret)

Målretta akkurat-tenåring her har bestemt seg for at hun skal konfimeres, hvor festen skal være, hvem som skal inviteres og hva som skal serveres! Såh, jeg får vel begynne å spare da.... (2 år igjen).

Endret av bIomstre
Skrevet

Målretta akkurat-tenåring her har bestemt seg for at hun skal konfimeres, hvor festen skal være, hvem som skal inviteres og hva som skal serveres! Såh, jeg får vel begynne å spare da.... (2 år igjen).

Såpass, ja?

Merkar svigermoralternativet fristar enda meir no ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...