☆☆☆ Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Namnefesten unnagjort! Neste store familiearrangement er konfirmasjon om 13 år. Håpar eg har kvitta meg med motviljen mot å arrangere før den tid. Viss ikkje får vi lene oss på svigermor då også. Takk og lov for svigermor
Iiiiik Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Gratulerer med vel gjennomført. Her ble det gjennomført begravelse i går og det er bare fire uker til konfirmasjon. Ja ja, vi har da vel slikt å gjøre...
☆☆☆ Skrevet 5. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2014 (endret) Ja, så har vi dei gongane ein kjem saman i sorg og ikkje glede. Svigers kom rett frå gravferd i går til namnefest i dag, stor kontrast. Spesielt for oldebesta som følgte søstra si den siste vegen eine dagen og feira oldebarn nr 4 den neste, med oldebarn 1, 2, 3, og 5 tilstades. Håpar vi slepp gravferder nokre år, sjølv om oddsa er mot oss (oldemødrene er 82 og 88 i år, oldebesten er 85 i år og er fullt pleietrengande og har langtkomen demens). Det er som om familien framleis ikkje har reist seg etter tapet av mannens mormor då eldste berre var 5 dagar gammal. Men sånn er vel livet, sjølv umistelige folk går i grava utan at vi sluttar å leve livet vårt. Håpar dei gode minnene etterkvart overskuggar sorga for dykk, Iiiiiik ♡ Endret 5. april 2014 av ★
Iiiiik Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Håpar dei gode minnene etterkvart overskuggar sorga for dykk, Iiiiiik ♡ Det håper jeg også!
Ziva Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Gratulerer med vel overstått navnefest. Svigermødre er kjekke å ha.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Gratulerer Jeg teller med gru ned til konfirmasjon og håper de ikke velger den veien
bIomstre Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 (endret) Målretta akkurat-tenåring her har bestemt seg for at hun skal konfimeres, hvor festen skal være, hvem som skal inviteres og hva som skal serveres! Såh, jeg får vel begynne å spare da.... (2 år igjen). Endret 6. april 2014 av bIomstre
☆☆☆ Skrevet 6. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2014 Målretta akkurat-tenåring her har bestemt seg for at hun skal konfimeres, hvor festen skal være, hvem som skal inviteres og hva som skal serveres! Såh, jeg får vel begynne å spare da.... (2 år igjen).Såpass, ja? Merkar svigermoralternativet fristar enda meir no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå