Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Ok,fikk mensen 4 dager på overtid. Men den varte kun i to dager og jeg blødde nesten ingenting. Bitte litt ferskt blod, men mest gammelt blod. Har kun brukt truseinnlegg disse dagene, og det har kun vært litt gammelt blod i disse. Er det noe vits å ta en test? Kjenner jeg blir litt usikker. Hadde det vært før ikm, kunne jeg kanskje forklart det med festeblødning. Men ikke så lenge etter. Er vel to uker siden sist gang vi hadde sex også. Vært så sliten så blitt dårlig med action etter eggløsningsuka Anonymous poster hash: 6b7d0...cc3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 hvis du har kunnet bruke kun truseinnlegg i mensperioden uten å blø igjennom ville jeg tatt en test. for det kan da ikke være vanlig mens du har hatt. Anonymous poster hash: 3a704...1f0
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Ville absolutt tatt en test! Slik var det da jeg var gravid med min første. Fikk mensen til vanlig tid og ble kjempelei meg fordi jeg ikke var gravid den mnd heller............ så forsvant den igjen etter en dag, så litt blødning igjen osv... Tok en test etter tre dager og den var positiv :-) Hadde menslignende blødninger i hele svangerskapet, men fikk beskjed av gyn at det visstnok ikke er uvanlig. Lykke til, og oppdatèr gjerne :-) Anonymous poster hash: 0b857...623
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Ok,tok en test i dag. Kom frem en svak strek innenfor tiden. Tør ikke slippe jubelen løs enda da,pga blødningen. Men skulle tro det kom en litt sterkere blødning og litt smerter hvis det var en sa. Tenkte å ta en ny test om noen dager, se om streken blir noe sterkere. Hadde blitt veldig glad hvis det var en liten spire som vokste seg stor og sterk inni magen da Anonymous poster hash: 6b7d0...cc3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Høres ut som blødningene jeg hadde de første tre "menstruasjonsperiodene" i min første graviditet. Resultatet av den graviditeten er en nydelig skolejente i dag:) Anonymous poster hash: 4d594...b5d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Å,krysser fingra her Anonymous poster hash: 6b7d0...cc3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Positiv test i dag å. Men fortsatt blødninger. Time hos legen senere i dag. Pokker altså, liker ikke de blødningene. Anonymous poster hash: 6b7d0...cc3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Positiv test hos legen. Men hun trodde det var en begynnende sa etter gyn undersøkelse. Tok blodprøver for å måle hcg, og skal tilbake på torsdag for nye prøver. Så nå går jeg bare rundt å venter på smerter og større blødning. Pokker altså! Anonymous poster hash: 6b7d0...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå