Gå til innhold

Jenta mi har en fantastisk personlighet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn som er ganske ulike.

Er selvfølgelig like glad i dem alle., men datteren min har en utrolig fin personlighet. Den 'vokser' seg bare bedre ettersom årene går. Hun er empatisk, omsorgsfull, passe blid og så snill mot alle. Fin humor og tar akkurat passe mye plass i ulike settingen. Er mild og tilpasser seg ulike situasjoner, samtidig som hun er veldig tøff når det gjelder.

Er rett og slett bare superstolt !:-)

Anonymous poster hash: 31b6b...d62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å lese ;) Som jeg skulle skrevet det selv! Syns vi har lov å være stolte av barna våre jeg. Er også like glad i de to andre mine, men ser jo at den ene utmerker seg. Passer selvfølgelig på å gi de andre mye anerkjennelse på det de er gode på også.

Anonymous poster hash: c0eea...421
Skrevet

Hyggelig å lese ;) Som jeg skulle skrevet det selv! Syns vi har lov å være stolte av barna våre jeg. Er også like glad i de to andre mine, men ser jo at den ene utmerker seg. Passer selvfølgelig på å gi de andre mye anerkjennelse på det de er gode på også.

Anonymous poster hash: c0eea...421

:-D

Skrevet

Høres ut som datteren min :) Og sønnen min :) Så her er begge sånn. Gode egenskaper dette. Har alltid vært sånn selv, så de har det vel fra meg. ;)

Anonymous poster hash: 088d1...18c
Skrevet

Ja, ein skal ha lov å vere stolt men hugs å vere stolt av dei andre barna dine og. 

Anonymous poster hash: 88e62...0d7
Skrevet

Høres ut som datteren min :) Og sønnen min :) Så her er begge sånn. Gode egenskaper dette. Har alltid vært sånn selv, så de har det vel fra meg. ;)

Anonymous poster hash: 088d1...18c

Ja det er nok din personlighet de har arvet da :-)

De andre to her hos meg er også flotte unger med masse sjarm, men mer 'bråkete' som gutter ofte er ;-)

HI

Skrevet

Dine andre barn da? De får ikke den oppmerksomheten?

Anonymous poster hash: 785b0...b65

Skrevet

har ei sånn datter selv:-)

sønnen min er verdens roligste å glaeste gutt:-D

bare en halvt år da, men likevell. smiler å ler heletiden.

gråtet sjeldent.

alle har vi flotte barn! så heldig vi er!:-D

Skrevet

Jenta mi er også slik, veldig snill og omsorgsfull. Hun er bare 2 år, men jeg merker at hun utvikler seg til å bli en virkelig vakker person. Dette har hun uten tvil arvet fra pappaen. Jeg er en mer egoistisk type.

Anonymous poster hash: 07823...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...