Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Skulle hente barna i dag fra pappan og dra rett opp på hytta, noe som innebærer en mil med scooter før vi er fremme. Da jeg skulle ta på dem dresser og uteklær er dette veldig vått og skittent..ligger nedi plastposen og der har det ligget i 2 dager siden de ble hentet i barnehagen og dro til han. Han hadde glemt det..jeg sa det til og med at han måtte huske å tørke uteklærne. Så sier han at minstemann ikke har skiftet bleie siden i går ettermiddag fordi han gikk tom for bleier..riktignok var klokka bare 9.30 på morgene men han bor 5 min unna rema. Synes han er så utrolig sløv! Kan da ikke være normalt av mannfolk er sånn, er det?? Anonymous poster hash: 798f4...574
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Jo, vet du, mannfolk er så sløve... Jeg har gitt de opp for lenge siden. Anonymous poster hash: 7c1cc...8fa
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Jeg tenker at man fort kan glemme å ta noe ut av en plastpose hvis det går litt i ett. Bør selvfølgelig huske det, men en glipp kan skje. Skjer det hele tiden så er det selvfølgelig noe annet. Men at han lar minstemann gå i samme bleie fra i går ettermiddag og til i dag morges, det mener jeg er langt alvorligere. Det er mer enn et halvt døgn i samme tissevåte bleia, det. Det er ubehagelig og trolig kaldt for barnet. I tillegg risikerer barnet å bli veldig sår og få smerter pga dette. Og DET hadde jeg ikke akseptert! Hadde det ikke vært umiddelbar skjerpings så hadde jeg dratt ham med til familievernkontor eller noe, for det er ikke akseptabelt overhodet. Anonymous poster hash: 100a5...ce9
Siamese Hellhound Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Nei, en viss ansvarsfølelse må de da forventes å ha når de har greid å bli pappaer. En ting er å glemme å henge opp tøy, det kan jo skje, selv om det var sløvt, det også,, men man sørger da for å skaffe bleier så ungen slipper å gå med samme bleie i 15 timer, eller hva det nå ble? Ikke normalt!
Masekråka! Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Enig i at det med klærne kan være en glipp, har gjort det selv (samt glemt å ta ut tøy fra vaskemaskina før jeg legger meg osv). Men jeg husker det neste dag. Han burde jo sett den posen i løpet av disse dagene? Det med bleien er verre. Jenta mi sover i 12-13 timer om natta, og når vi tar morgenstellet er bleien full og enkelte ganger er hun veldig kald på rumpa pga bleien. Hadde ikke akseptert at hun måtte gå med samme bleie så lenge med mindre hun sov! Blir jo bekymret over hva annet disse sløve mannfolka gjør/ikke gjør. Får ungene mat? Huff, min er også sløv, men ikke når det kommer til datteren vår heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Synes det er ekstra ille siden jeg ringte i gårkveld og sa hva barna måtte ha med på turen, burde kanskje ringe en klokke når dresser, votter ol ble nevnt.. Samt jeg sa da barna ble levert at uteklærne er våte og skitne, husk å tørk dem! Han har som sagt 5 min til butikken, kunne tatt en tur i gårkveld eller i morges, har en kjæreste som bor med han og så hadde ikke trengt å drasse med seg barna heller.. Sløvskap er det, jeg ble jo ganske irritert da og da ble han sur selvfølgelig. Sier bare at han er ikke perfekt hele tiden og lurer på om jeg har problemer med livet siden jeg irritere meg over småting.. Grrr.. Kan jo lure på hva de egentlig driver på med noen ganger, størstemann er fornøyd fordi de får spise honneykorn til frokost hver dag de er der. Det første de gjør når de kommer hjem er å spise masse brødskiver! Heretter får jeg ta med uteklærne hjem til oss i stedet, det er ytterst sjelden de blir brukt hos han uansett. HI Anonymous poster hash: 798f4...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå