Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 vuderer å finne en reserve bestemore til gullet mitt???!! har luftet idean med noen venniner men de synes det blir som en dagmamma nesten!Har ingen familie her i Norge kun i utlandet og svigermor bruker ikke mye tid med ungen vår..har aldri hatt barnevakt eller dagmamma,h#n er to år og sett sviger ca 6-7 ganger til tross for at vi bor ca 20min unna:( hvordan gå fram til å finne en sånn reserve besta ?noen andre som har "noen" som ikke er i slekt??hvordan gikk dere fram med det?? Alle svar mottas med stor takk!! Anonymous poster hash: d3e06...ba9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Sett inn annonse i avisen? Anonymous poster hash: 7af08...854
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Kanskje helsestasjonen kan hjelpe deg? Anonymous poster hash: 6cc02...748
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Hvis jeg blir så heldig å få barn så kommer jeg uten tvil til å prøve å få reservebesteforeldre til mitt barn. Vet at noen annonserer, men man bør jo bli kjent, kanskje ha litt referanser til hvem de er osv. Mulig at HomeStart eller Frivillighetssentralen også kan gi tips om personer som kan være interessert. Synes du gir barnet en gave ved å gjøre det, jeg Jeg tror man trenger tettere kontakt mellom ulike generasjoner, alle har mye å lære av hverandre og ulike generasjoner gir barn ulike verdier og impulser. Anonymous poster hash: 6e7db...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå